Банки почали використовувати штучний інтелект для роботи з клієнтами: як допомагають технології

Читать на русском

Банки в Україні активно залучають до роботи нові технології

Читать на русском
Штучний інтелект
Штучний інтелект використовують й банкіри

Банки в Україні активно залучають до роботи нові технології

Банки в Україні намагаються використовувати усі сучасні цифрові тренди під час надання послуг клієнтам. В тому числі й роботів та штучний інтелект. Вони, зокрема, допомагають фінустановам перевіряти клієнтські заявки.

Як пише "Фінансовий клуб", про це розповіли банкіри під час круглого столу. Зазначається, що також українські банки повністю перейшли на електронні документи.

"Активно залучаємо нові технології, такі як роботи, які допомагають нам у перевірці клієнтських заявок, а також штучний інтелект. Всі можливі засоби, які зараз є, використовуються в процесі. Розвиваємо і клієнт-банк, щоб у клієнта була можливість не тільки надавати електронні документи, а й отримувати інформацію в режимі онлайн від банку", - заявила начальниця відділу факторингового фінансування ОТП Банку Ліна Заіка.

Водночас директор департаменту факторингових, документарних операцій та торгового фінансування Комінбанку Дмитро Чорний не бачить під час війни зростання популярності електронних документів. За його словами, є й такі клієнти, які зараз більше орієнтуються на паперові версії документів.

"Ми намагаємось максимально відмовлятися від паперу. Це і широке використання КЕПів, клієнт-банку. Паперове надання документів знизилося вже до мінімуму, але воно все одно є. Ми погоджуємося на "папір" на вимогу клієнта, якщо він наполягає. А в цілому ми вже практично в усіх операціях по факторингу перейшли на електронне надання документів, що значно спрощує процеси", - заявила керівниця напряму продажу продуктів торгового фінансування ПУМБ Ірина Санівська.

Як штучний інтелект може вплинути на кількість робочих місць

Розвиток технологій може призвести до того, що майже 40% робочих місць в усьому світі будуть заміщені штучним інтелектом. Таку думку висловила очільниця Міжнародного валютного фонду Крісталіна Георгієва.

Аналіз МВФ передбачає, що штучний інтелект, ймовірно, вплине приблизно на 60% робочих місць у розвинутих економіках і на 26% - у країнах з низьким рівнем доходу. У половині випадків працівники можуть розраховувати на користь від інтеграції штучного інтелекту, тоді як в інших ситуаціях ШІ виконуватиме завдання замість людей, знизивши попит на робочу силу.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.