«За моєю оцінкою, я не думаю, що ми досягнемо тут прориву, доки президент [ред. - Трамп] і президент Путін не будуть взаємодіяти безпосередньо з цього питання.»
Трек «Боляче» — про ті стосунки, які давно мали б залишитися в минулому, але вперто не йдуть із голови. Про людей, які вже ніби відпустили, але ловлять себе на думці, що досі болить. Для тих, хто сміється на зустрічах, але подумки все одно шукає її очі. Хто робить вигляд, що забув, — але пам’ятає.
Звіт має затвердити Міжнародна організація цивільної авіації
Іран передав Україні проект технічного звіту про причини катастрофи літака МАУ в Тегерані. Його має затвердити Міжнародна організація цивільної авіації.
Про це повідомив заступник міністра закордонних справ України Євген Єнін, передає Інформатор .
"Технічний звіт передали ввечері 31 грудня, з п'ятої спроби.Зараз усі компетентні органи ретельно його вивчають. Україна має 60 днів на те, щоб внести до звіту зауваження і пропозиції, після чого Іран матиме ще місяць на його доопрацювання", - заявив Єнін .
За його словами, звіт оприлюднять лише після затвердження радою Міжнародної організації цивільної авіації. Про факт передачі звіту заявив і посол Ірану в Україні Манучехр Мораді під час круглого столу в посольстві.
"Було складено попередній звіт щодо обставин катастрофи, а його остаточний варіант був нещодавно затверджений і переданий всім відповідним сторонам", - заявив Мораді.
Посол зазначив, що незважаючи на критику Ірану з боку інших сторін, іранська сторона практично відразу після катастрофи зізналася в тому, що трагедія сталася як результат помилки. Також причетні до авіакатастрофи були притягнуті до відповідальності і затримані. Також іранське керівництво заявило про готовність виплатити компенсації родичам загиблих в розмірі 150 тис. доларів.
Нагадаємо, 8 січня в Ірані розбився літак МАУ який виконував рейс за маршрутом Тегеран-Київ. Загинули 176 осіб. На борті Boeing 737 перебувало 11 громадян України, в тому числі 9 членів екіпажу, а також громадяни Ірану, Канади, Швеції, Афганістану, Німеччини і Великобританії. Крім того, розшифровка «чорних ящиків» збитого літака підтвердила незаконне втручання в роботу пасажирського лайнера.
Також Інформатор писав, що катастрофа рейсу Тегеран-Київ увійшла в число 50 найбільших катастроф в історії авіації.