“AliExpress росія” планує допомогти обходити санкції і постачати в росію запчастини до західних авто

Те, що в росії назвали «паралельним імпортом», фактично є контрабандою для обходу санкцій, накладених на країну-терориста за розв’язування війни в Україні

“AliExpress росія” планує допомогти обходити санкції і постачати в росію запчастини до західних авто
З весни 2022 року в росії великий дефіцит запчастин

«AliExpress росія» збирається імпортувати в рф оригінальні автомобільні запчастини міжнародних брендів та їх якісні аналоги. AliExpress стане першим маркетплейсом, який займеться самостійними поставками в обход санкцій. Про це Інформатору стало відомо з повідомлення VPost.

“Маркетплейс, яким крім китайської Alibaba Group (47,9%) володіють холдинг USM Алішера Усманова (24,3%), VK (15%) та Російський фонд прямих інвестицій (РФПД, 12,8%), 13 лютого за результатами випробувань отримав більше десятка російських сертифікатів відповідності на запчастини міжнародних автомобільних брендів, якими зможе ввозити цю продукцію до Росії протягом півроку. Запчастини для випробувань компанія завезла ще в серпні”, - йдеться у повідомленні.

Представник зовнішньої прес-служби компанії заявив, що AliExpress є класичним маркетплейсом і лише надає майданчик для продавців: «Продаж автозапчастин на платформі по всьому світу, не тільки в росії, займається велика кількість компаній з Китаю. AliExpress Росія не займається і не планує займатися прямим продажем автомобільних деталей зазначених брендів російським споживачам». Навіщо тоді компанії були потрібні сертифікати відповідності, вона не пояснює.

Видання VPost перелічує автокомплектуючі, які зможе імпортувати AliExpress:

  • повітряні фільтри та ремені ГРМ для Ford із заводів Ford Motor Company у Великій Британії, Німеччині, Мексиці та США;
  • натягувачі ланцюгів BMW із французького заводу німецької компанії,
  • комплектуючі для двигуна та термостати для Mercedes Benz — із французького, німецького та іспанського заводів Daimler AG;
  • комплектуючі Audi з Німеччини, колінчастий вал для Cadillac із заводів General Motors з Таїланду, Мексики та Китаю;
  • термостати для Volvo c заводів Gates Europe BVBA у США, Туреччині та Бельгії,
  • лямба-зонди Denso Corp (працює для Mazda та Toyota) з Японії, Китаю та Індонезії;
  • регулятори тиску, лямбда-зонди Bosch із китайських заводів;
  • котушки запалення Beru з Німеччини та Португалії (компанія виробляє системи запалення для більшості найбільших європейських та азіатських брендів);
  • лючки бензобака, кермові тяги FEBI з Німеччини; повітряні фільтри Automotive Distributors для азіатських легковиків із заводів компанії в Японії, Китаї та Індонезії.

“Трохи дивний набір запчастин. Але що ширша пропозиція, то краще. Що нам важливо? Ціна та якість. Ну і швидкість доставки/наявність. І щоби контрафакт не возили під виглядом оригіналу. Для Аліекспрес це не новий напрямок, оскільки з 2019 року маркетплейс продавав запчастини, ввезені офіційними постачальниками. Але тепер Аліекспрес Росія береться за паралельний імпорт самостійно — силами своїх продавців. Головне, щоб маркетплейс «не перекрили кисень» за паралельний імпорт. Адже 47,9% акцій компанії належать китайській Alibaba Group, яка працює у всьому світі”, - прокоментував цю новину головний редактор російського журналу «За рулем» Максим Кадаков.

Паралельний імпорт допомагає росії обійти санкції. За даними VPost, у грошах обсяг постачання майже відновився до рівнів 2021 року. З початку запуску цього режиму обсяг паралельного імпорту перевищив 20 млрд долл. Центробанк рф підвищив прогноз імпорту на 2023 рік на 44 млрд долл. до 384 млрд долл. AliExpress стане першим маркетплейсом, який займеться самостійними поставками в обход санкцій. З 2019 року платформа продавала з російського складу товари для автомобілів, ввезені офіційними постачальниками. Нещодавно «Яндекс маркет» дозволив продавати у себе одяг брендів, що пішли з Росії, але сам їх не постачає.

Нагадаємо, що після введення санкцій навесні 2022 року, які наклали заборону на постачання в росію дорогих автомобілів з Європи та Японії та майже всіх автомобілів зі США, більшість міжнародних автоконцернів припинили постачати в Росію будь-які запчастини та комплектуючі, так само зробили великі європейські та японські виробники автокомплектуючих типу Bosch.

Через це запчастини різко подорожчали, а в деяких ситуаціях власники машин були змушені місяцями чекати на ремонт через неможливість знайти потрібну деталь. Найсерйозніші проблеми виникли із запчастинами німецьких преміальних брендів, насамперед BMW та Audi. Відновити постачання зважилися лише деякі: наприклад, у січні це зробила японська Toyota. За оцінкою Російського союзу автостраховиків (РСА, об'єднує страховиків ОСАЦВ) деякі запчастини з березня по жовтень подорожчали втричі-вчетверо, а в середньому зростання склало 30%.

Як раніше повідомляв Інформатор, глава дипломатії ЄС Жозеп Боррель вважає ефективними санкції, запроваджені Євросоюзом проти росії. Він переконаний, що їхня дія стане помітніша з часом. Однак вони не зупинять війну, яку країна-агресорка розв'язала проти України.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube