Абонентка Київстар не може підключити акцію "Щасливий день" - відповідь оператора

Жінка вказує, що раніше підключала послугу від Київстару за допомогою оператора

Київстар
Абонентка Київстар не може підключити послугу "Щасливий день"

Жінка не може підключити акцію "Щасливий день" через оператора. Вона зателефонувала до Київстару, де їй повідомили, що послугу підключити можна лише у додатку, але він несумісний з її телефоном. Відповідний коментар клієнтка залишила 3 листопада під публікацією компанії.

За словами жінки, вона підключала послугу від Київстару за допомогою оператора. Однак тепер їй недоступна ця можливість. 

"Чому я не можу підключити послугу "Щасливий день" через оператора? Щойно я зателефонувала оператору, а мені повідомили, що підключити можна лише у додатку. Але ваш додаток не сумісний з моїм смартфоном. Минулої неділі послугу "Щасливий день" мені активував оператор, а зараз мені повідомили, що він цього зробити не може", - скаржиться жінка. 

Реакція Київстару на скаргу абонентки

У Київстар прокоментували скаргу жінки. Там вказують, що на цей момент активація доступна лише в додатку Мій Київстар.

Київстар повернув акцію Щасливий день

1 жовтня 2024 року для абонентів Київстар знову доступна акція Щасливий день. Абоненти передплати та Все разом зможуть замовити Щасливий день і користуватися безлімітним інтернетом протягом одного дня. Підключити акцію можна у Мій Київстар один раз на 7 днів за 1 гривень. Після завершення дії пропозиції мобільний інтернет надаватиметься за умовами чинного тарифного плану. Умови акції діють виключно на території України. Пропозиція не доступна для абонентів деяких тарифів для IoT-пристроїв. Акція діє до 31 грудня 2024 року включно.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube