Абонента Київстар дратує постійна рекламна розсилка - що говорять у компанії

У Київстар розповіли, як можна відмовитись від розсилок

Київстар
Чоловік незадоволений постійними повідомленням від Київстар з рекламною розсилкою

Чоловік просить Київстар не передавати його номер стороннім особам. Йому набридли всілякі реклами, що надходять у повідомленнях. Також він не може зв'язатися з оператором, аби розв'язати питання. Відповідний коментар клієнт залишив 4 січня до публікації компанії.

За словами чоловіка, Київстар набрид своїм таргетованим маркетингом. Тому він просить не роздавати його номер телефону стороннім особам. 

"Не шановний Київстар, перестаньте передавати мій номер стороннім особам. Мене вже задовбали всілякі реклами всілякої суші та піци. Задовбали ви вже з вашим таргетованим маркетингом! Мало того до вас взагалі неможливо ні додзвонитися, щоб поговорити з оператором, ані зв'язатися в чаті - "На жаль, всі оператори зайняті...". Так найміть більше операторів. Що це за сервіс, що з вами взагалі немає зворотного зв'язку? За 20 років, що я з вами - ви опустилися на дно з таким сервісом! Нікому не буду радити з вами мати справу!", - скаржиться чоловік. 

Реакція Київстар на скаргу чоловіка

У Київстар відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що відмовитись від розсилок можна в приватних повідомленнях на Facebook-сторінці оператора. 

"Це не сторонні особи. Спецпропозиції формуються для вас, як для користувача Київстар, від наших партнерів. Відмовитись від розсилок можете в приватних повідомленнях", - заявили у Київстар. 

Про таргетовані СМС-розсилки від Київстару

Таргетовані СМС-розсилки покликані знаходити нових клієнтів та збільшувати продажі. Фахівці Київстар формують цільову аудиторію згідно з бізнес-завданнями. А ще — надають рекомендації щодо тексту й змісту повідомлення, найкращого часу для надсилання, частоти комунікації. Налаштовують розсилку від імені компанії. Вказується, що Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, зокрема й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Відповідно до політики інформування, клієнт може отримати не більше чотирьох повідомлень за сім днів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube