"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Дефіцит потужності електроенергії залишається суттєвим
Ситуація з електроенергією в Україні залишається напруженою, тож іноді доводиться впроваджувати в регіонах аварійні відключення світла. Дехто ставиться до цього з розумінням, дехто - нервує, закидуючи операторів енергетичних компаній скаргами.
Так, починаючи з листопада, Нацкомісія що здійснює держрегулювання у сферах енергетики та компослуг (НКРЕКП) розглянула понад 2,5 тисячі звернень та скарг споживачів з усіх регіонів країни. Більшість з них стосувалось несправедливих відключень електроенергії.
Але, як каже НКРЕКП, окрема увага в роботі направлена саме на дотримання ОС принципів соціальної справедливості та недискримінації при складанні графіків відключень. Для цього проводяться позапланові виїзні перевірки. І перші результати вже є - АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО», АТ «ЧЕРНІВЦІОБЛЕНЕРГО» та ПРАТ «ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО» отримали штрафи за несправедливі відключення та неналежне інформування споживачів про перерви електропостачання.
""На черговому засіданні НКРЕКП, що планується на 24 січня 2023 року, будуть розглянуті результати перевірок наступних семи операторів систем розподілу та винесені рішення про накладення штрафних санкцій і персональну відповідальність їх керівників", - йдеться у повідомленні", - повідомляє регулятор.
Нещодавно по всій Україні провели масові перевірки задля того, аби перевірити справедливість діючих відключень світла. У підсумку виявили майже 200 порушень у цього питанні. Найчастіше порушувалися перерви між графіками, застосовувалися графіки, що непередбачені законодавством, відсутність об’єктів, що не є критичними, а також недотримання тривалості відключень.
У ДТЕК пообіцяли зробити все можливе, аби відключення світла рівномірно розподілялися на всіх споживачів. Проте, не завжди є можливість чітко дотримуватися завчасно прописаних графіків – іноді вимикати можуть в різний час. Проте, компанія запевнює, що відключення не перевищуватимуть 4 години.
Нагадаємо, що Київ та Одеса повернулися до графіків відключення світла.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.