"Ми готові до будь-якого формату діалогу, але є умова - повне й безумовне припинення вогню."
- Цю пісню я співала мамі, коли була маленькою. Зараз я співаю її з тою самою любов'ю, але вже дорослим голосом. Українською мовою. Тому що тепер і я, і країна, і час зовсім інші. Це не кавер. Це моє нове "дякую" мамі... Усім мамам України, - каже SWOIIA.
Відомий розробник також хоче вийти за межі ігрової індустрії
Одна з нових ігор, над якими працює Кодзіма, стала справжнім «новим викликом» для геймдизайнера.
Про це повідомляє Siliconera з посиланням на японське видання Famitsu, – передає Інформатор.
Японський журнал Famitsu провів невелике опитування Хідео Кодзіми про професійні плани геймдизайнера та студії Kojima Production загалом. В опитуванні також брали участь інші японські розробники.
Хідео Кодзіма розповів, що зараз він бере активну участь у створенні одразу двох різних ігор. Деталі про нові проєкти розробник розповідати не став, але зазначив, що ці ігри стануть чимось новим для нього та команди.
Схоже, що нові розробки не пов'язані з франшизами або іншими розробками студії або Кодзіми особисто. Окрім цього, геймдизайнер зазначив, що його плани не обмежуються ігровою індустрією.
«[Зараз у роботі перебувають] великий тайтл і тайтл, який став новим викликом. Найближчими роками межі в індустрії розваг будуть поступово стиратися, і мені хотілося б зробити 2022-й роком, коли ми зробимо крок до нових видів самовираження та мистецтва», – сказав Хідео Кодзіма.
Варто додати, що розробник також висловив упевненість у тому, що «хмарні» технології та стрімінг почнуть серйозніше впливати на індустрію відеоігор. Щодо тайтлів, над якими він працює, поки що немає жодної навіть неофіційної інформації.
Раніше ми розповідали про головні ігрові релізи січня.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі «Інформатор Live». Підписатися на канал у Viber можна тут.