Виконавиця головної ролі Олена Лавренюк розкрила, що насправді відбувалося на знімальному майданчику
Зірка серіалу “Кава з кардамоном” Олена Лавренюк на початку виходу другого сезону розповіла правду про те, чому в ньому немає героя, якого покохало багато українських жінок, а саме Адама. Виявляється, що це через поведінку польського актора Павла Делонга. Подробицями вона поділилася в інтерв’ю Аліні Доротюк.
Рідкісний випадок, коли сюжет наступного сезону треба міняти через поведінку актора. Виконавиця головної ролі та продюсерка Олена Лавренюк вперше розповіла, яким за лаштунками насправді був виконавець головної ролі, польський актор Павел Делонга. Він примудрився налаштувати проти себе всіх, хто перетинався з ним у роботі.
“Павел дуже класний актор, але його поведінка на знімальному майданчику була абсолютно непрофесійна. І страждали від цього усі: і знімальна група, і актори, і він піддавався маніпуляціям, я можу навіть сказати і терору. Це могло призвести просто до стопу взагалі знімального процесу, тому що Павел не хотів наприклад, грати сцену так, як вона написана. І це відбувалося день в день, коли вже йшов знімальний процес. Чи не хотів вдягати там піджак - йому все не подобалось. Він принижував режисера і всю групу, це стало просто неможливим.
Коли завершували знімальний процес, розуміли, що з Павелом співпрацювати ми надалі не можемо. Хоча коли планувався перший сезон, ми так і розглядали, що розкажемо цю історію далі саме Анни і Адама. Але я думаю, умовно якби я сказала, що у нас у другому сезоні знову є Павел Делонг, думаю, жодна людина з групи не пішла би з ним працювати. Ні режисери, ні актори. Його поведінка була абсолютно неадекватною і співпрацювати неможливо”, - ділиться Олена.

При тому актор поводив себе як професійний інтриган. Павел дуже майстерно користувався пунктами свого контракту, щоб займатися шантажем продюсерів та режисера. Як тільки щось було не так, як він хоче актор погрожував захворіти.
“У нас дійсно був підписаний з ним договір, де є всі пункти, але є також форс-мажори. Наприклад, актор може захворіти і не вийти на майданчик, а з актором може щось трапитись і все. Саме такими моментами маніпулював Павел, тому що він кожного разу, коли було не так, як він хотів, він говорив: "Ой, ну я ж зараз захворію і все, і у вас стопнеться зйомка, і ви далі не зможете". Таким чином ти розумієш: "У тебе завтра масовка, післязавтра виробничий процес. До тебе приїжджають поляки, наприклад". І таким чином ми розуміли, що якось нам треба іти на цю співпрацю маніпуляції.
Скажу так, що на початку він себе вів досить нормально, бо капризний, це дійсно нормально - так буває. Хтось більше, хтось менше. А от коли вже було зрозуміло, що ми не перезнімемо цей матеріал, що вже відзнято половина, от тоді почалось найцікавіше. І він це прекрасно розумів.
Ми навіть говорили з режисеркою про те, що можливо,як же ж нам дозняти? Але це виявилося неможливим, бо переписуються сцени. Потім, наприклад, було таке. Є у нього репліка: "А я тебе кохаю". А він приходить і каже: "Можна я скажу: "Я кохаю тебе"? Ну так, звісно, можна. А, ну то я вже тоді вважаюся сценаристом.
А якщо ми оцю сцену ось так зіграємо, режисер каже: "Ні, Павел, дивись, у нас тут виставлений отакий кадр". “Ні, мені так не подобається. Так не буде”, - каже він. Потім погоджувалися зіграти так, як він хоче. І пісня цього він заявляє: “Бачиш, я ж режисую все тут. Я режисер”.
Потім це звелось до того, що він і продюсер. І почалась маніпуляція в такому руслі, що якщо ти не підпишеш договір, що я режисер, продюсер і сценарист, я не вийду знову на майданчик”, - згадує продюсерка.

Далі маніпуляції актора перевершили самі себе. Він поставив під загрозу всю роботу, бо відмовлявся зніматися у фінальній сцені. А для цього вигадував різні, доволі суперечливі причини.
“Наприклад, була ситуація, коли ми вже практично до кінця якось дотягнули, оминаючи ці кути. У нас фінальна сцена весілля. І він розуміє, що це останній знімальний день і розуміє, що йому потрібно, щоб компанія підписала договір. Він каже: "Я не приїду на знімальний день, якщо ви не підпишете". Я кажу: "Ну давай ти приїдеш і ми ще раз з тобою все проговоримо".
Ми навіть, щоб дозняти цей матеріал думали про deep Face. Я кажу: "Ну, давай ти приїдеш, ми ще раз це все проговоримо". А він стоїть на своєму - не приїде, поки я не підпишу. Тоді він о п’ятій ранку надсилає фото, де у нього вирвана сторінка в паспорті і він не може прилетіти, форс-мажор. Ми тоді здзвонилися з режисером, сценаристами і домовлялися поміняти фінал. Наприклад, Анна не виходить заміж. Коли він зрозумів, що ми не підпишемо, все-таки прилетів, бо я сказала, що ні. Тобто не хочеш, не приїжджай”, - згадує актриса.
Актор хотів мати авторські права для того, щоб представляти інтереси серіалу у себе у Польщі і коли він цього не отримав, почав ставити палки у колеса. Фактично, коли власники авторських прав намагалися продати фільм польському телебаченню він починав розповідати, що права наледать йому і його просто кинули. Через це на якийсь момент процес продажк дуже ускладнився.
“Коли він прилетів на зйомку і з ним виконавча продюсерка хотіла розрахуватися за пару знімальних днів, які ще не були оплачені, Павел просто кинув їй гроші, а потім у Польщі розповідав про те, що з ним не розрахувались. І тоді вже адвокати надсилали запити, а нам доводилось доказувати той факт, що ми надсилали кошти, а він не приймає їх. І це зайняло досить багато часу для того, щоб ми нарешті домовились з телеканалом і він з'явився у Польщі”, - розповідає Лавренюк.