Загибель Джуса та ще двох пілотів на Житомирщині: у ДБР назвали версії слідства

Читать на русском

Зіткнення літаків відбулося під час виконання маневру, зазначили у відомстві

Читать на русском
Загибель пілотів
Наразі є три версії аварії

Зіткнення літаків відбулося під час виконання маневру, зазначили у відомстві

Державне бюро розслідувань розглядає три версії зіткнення двох літаків L-39 на Житомирщині, внаслідок якого загинули три досвідчені пілоти - Андрій Пільщиков з позивним "Джус", майор Вʼячеслав Мінка та майор Сергій Проказін. Водночас встановлено, що літаки зіткнулися під час виконання маневру розвороту.

Про це 28 серпня розповіла радниця з комунікацій ДБР Тетяна Сапьян.

"ДБР обіцяє провести ретельну перевірку, щоб встановити причини трагедії, роботи вже розпочалися. Особлива увага буде приділятися вивченню технічних станів літаків на момент катастрофи, дотримання правил підготовки до польотів. Фахівці проведуть ретельну перевірку чорних ящиків", - заявила радниця.

За словами представниці відомства, слідство розглядає такі версії аварії:

  • технічна несправність літаків;
  • помилка пілотів;
  • порушення при організації польотів.

"Щоб це встановити, треба провести експертизи літаків, судово-медичні експертизи, експертизи з дешифрування чорних скриньок. Це буде комплексна судово-авіаційна експертиза", - додала Сапьян.

Представниця ДБР додала, що до розслідування долучать фахівців з Генштабу ЗСУ та з командування Повітряних сил.

"Зараз, за попередньо встановленими обставинами, катастрофа відбулася внаслідок зіткнення двох літаків при здійсненні маневру розвороту. Це важливо, це те, що ми отримали сьогодні вранці від слідчих", - пояснила Сапьян.

Радниця також запевнила, що наразі не можна стверджувати, що всі літаки L-39, на яких вчаться пілоти, несправні.

Загибель Джуса

25 серпня на Житомирщині зіштовхнулись два навчально-бойові літаки Л-39. Три пілоти Повітряних Сил України загинули. Серед жертв був й відомий пілот Андрій Пільщиков. Він брав участь у захисті українського неба від початку війни з рф. Був одним з "Привидів Києва".

Мав орден "За мужність" ІІІ ступеня. Він також очікував на літаки F-16. Джус постійно закликав західних партнерів надати Україні ці винищувачі. Станом на 7 травня 2022 року Джус мав 500 годин бойового нальоту. Він також мав стати пілотом винищувача F-16. Обставини трагедії з'ясовує Житомирська спеціалізована прокуратура у сфері оборони. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.