Забанили в Укрзалізниці: що робити, якщо вас прийняли за квиткового перекупа

Укрзалізниця постійно аналізує аномальну активність окремих облікових записів і у випадку, якщо вони використовуються не для бронювання індивідуальних поїздок, а для масованого викупу квитків на різні прізвища – такі облікові записи можуть призупинятися

Черга за квитками на потяг Укрзалізниці
Черга за квитками на потяг Укрзалізниці

Багато українців критикує Укрзалізницю за постійний дефіцит квитків. У тому, що така ситуація склалася, звинувачують спекулянтів-перекупів. Дехто висловлював думку, що їх “бізнес” був би неможливим без допомоги працівників національного перевізника. Нарешті Укрзалізниця вирішила почати боротьбу з цим явищем та повідомила, що буде блокувати своїх системах «перекупщиків», які масовано скуповують квитки для перепродажу. Що робити, якщо раптом ваш обліковий запис підпав під блокування. 

“Мобільний застосунок Укрзалізниці запущено для зручності замовлень індивідуальних поїздок – для себе, родини, кількох друзів. Застосунок є найпопулярнішим каналом продажу квитків та має понад 1 млн активних користувачів. 98% з них купують не більше 5 квитків на тиждень. Разом із тим окремі користувачі здійснюють масові замовлення, іноді на 500+ квитків. При цьому, замовлення здійснюються постійно на різних пасажирів. Для уникнення спроб перепродажу квитків (а оголошення про таке можна знаходити на різноманітних онлайн-платформах) УЗ змінює процеси, щоб спростити купівлю квитків добросовісним клієнтам та перешкодити діяльності “квиткових спекулянтів” - йдеться у повідомленні Укрзалізниці.

Які акаунти може бути заблоковано?

Користувачів, що постійно оформлюють квитки не для себе, а на різних пасажирів (на 10 та більше протягом тижня). Нагадаємо, згідно Правил перевезення пасажирів, якщо є потреба оформити групу у 10+ осіб – такі поїздки оформлюються як групові замовлення на спеціальному сервісі

Підставою для блокування може стати також аномальна активність по поверненням квитків і купівлі на інші прізвища тих же місць (це – тактика «перекупщиків», які вибирають місця, як тільки поступають до продажу, а потім підшуковують покупців).

Що робити, якщо Укрзалізниця вас заблокувала?

Оформлювати групове замовлення за правилом та використовувати застосунок для власних подорожей з родиною та друзями. Якщо все ж таки виникла якась помилка – дзвоніть на 0 800 503 111.

Тravel-відділам крупних компаній, туристичним операторам та іншим організаціям, що не займаються перепродажем квитків, але оформлюють багато квитків на різні прізвища з часом можна буде верифікувати особистості користувача через Дію, або в індивідуальних кабінетах для корпоративних замовників. 

Як раніше повідомляв Інформатор, Укрзалізниця оновила свій застосунок і відтепер українці під час подорожі зможуть обирати кращі варіанти пересадок, а також змінювати своє місце прямо в дорозі. На пересадку між поїздами даватимуть щонайменше 20 хвилин, щоб пасажири мали час зорієнтуватись на станції.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube