З Краматорська до Карпат: Укрзалізниця запустила новий потяг

Поїзд Івано-Франківськ — Краматорськ курсуватиме через: Львів, Київ, Гребінку, Лубни, Миргород, Полтаву, Берестин, Лозову, Близнюки, Барвінкове та Слов’янськ

Поїзд №228/227 Івано-Франківськ — Краматорськ Фото: Укрзалізниця
Поїзд №228/227 Івано-Франківськ — Краматорськ Фото: Укрзалізниця

Укрзалізниця призначила новий поїзд №228/227 Івано-Франківськ — Краматорськ. Цей маршрут матиме важливе гуманітарне, соціальне та стратегічне значення, адже забезпечить нові можливості для подорожей, реабілітації, оздоровлення та зустрічей із рідними. Про це 10 червня повідомила Укрзалізниця

Продаж квитків стартуватиме за 20 діб до дати відправлення поїзда одночасно в мобільному застосунку, на сайті booking.uz.gov.ua та в касах вокзалів. 

Перші рейси:

  • з Івано-Франківська — з 29 червня та далі через день;
  • з Краматорська — з 30 червня та далі через день;

Розклад поїзда:

  • Відправлення з Івано-Франківська — 21:52, прибуття до Слов’янська — 18:05 наступного дня, до Краматорська — 18:28.
  • Відправлення з Краматорська — 19:20, зі Слов’янська — 19:40, прибуття до Івано-Франківська — 16:45 наступного дня.

Поїзд курсуватиме через: Львів, Київ, Гребінку, Лубни, Миргород, Полтаву, Берестин, Лозову, Близнюки, Барвінкове та Слов’янськ. У складі поїзда курсуватимуть плацкартні, купейні вагони та вагони СВ.

По прибуттю до Івано-Франківська пасажири з Донеччини зможуть легко дістатися інших міст Прикарпаття — зокрема, Калуша і Долини, здійснивши пересадку на регіональний поїзд №867 Коломия — Рава-Руська, а також до Коломиї, скориставшись приміським дизель-поїздом №6534 Івано-Франківськ — Коломия. 

Маршрут поїзда охоплюватиме 9 областей України, а його протяжність становитиме 1358 км. Це буде один із найдовших рейсів сучасної Укрзалізниці, який прокладає шлях через усю країну — від Прикарпаття до Донбасу. 

Як знайти вагон з кондиціонером

Укрзалізниця завершила підготовку пасажирських вагонів до літнього сезону. Понад 1100 пасажирських вагонів з кондиціонерами готові до роботи в спеку. При купівлі квитків шукайте позначку зі сніжинкою — вона означає, що у вагоні працює кондиціонер. Так, ще не всі вагони мають системи охолодження, але ми щодня працюємо над оновленням і модернізацією парку.

Вагон з кондиціонером Фото: Укрзалізниця
Вагон з кондиціонером Фото: Укрзалізниця

Що зроблено перед літнім сезоном: 

  • Проведено перевірку та сервісне обслуговування систем кондиціонування та вентиляції.
  • У 22 міжнародних вагонах встановлені акумулятори збільшеної ємності, які дозволяють підтримувати комфортну температуру навіть під час тривалих стоянок (наприклад, при проходженні митниці). Такі акумулятори будуть найближчим часом встановлені ще у 23 вагонах міжнародного напряму.
  • Для плацкартних вагонів, де раніше не передбачалося кондиціонування, знайдено рішення — встановлено промислові кондиціонери. 4 таких вагони вже готові до рейсів, ще 2 — на завершальному етапі робіт. Планується розширення цього підходу на інші типи вагонів.
  • У вагонних дільницях працюють колонки з напругою 380 В для підключення вагонів, що дає змогу охолодити їх перед подачею на перон.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube