Телеведучій довелося припинити діяльність модного бренду Mashsh
Під час повномасштабної війни чимало бізнесів припинили свої існування. На тлі новин про зростання кількості закриття ФОПів, невтішною новиною поділилась телеведуча, громадська діячка Марія Єфросиніна. Ведуча Нацвідбору на Євробачення-2025 (також вела у 2022 році) закрила свій бренд одягу, який ще наприкінці минулого десятиліття заснувала з подругою.
"У мене важливе оголошення – бренд Mashsh після 5 років роботи припиняє своє існування. Ми з моєю партнеркою Ксаною прийняли рішення про закриття. Це було важко та боляче. З 2019 року ми плекали його, ростили, вкладали душу, як у свою дитину. Вкладали багато коштів. Бо це було і залишається нашою мрією – створити бренд домашнього одягу, який робитиме життя вас, мого незрівнянного жіноцтва, комфортнішим і затишнішим. Але для цього рішення є обʼєктивні чинники", – зізналась Єфросиніна.
Телеведуча повідомила, що у 2025 році вона концентруватиметься на розвитку свого YouTube-каналу, заходах для жінок, роботі "Фонду Маша" та в громадському секторі.
"Цей рік, хоч я його і починаю з такої сумної звістки для себе та нашої команди, мій новий етап. Ви все самі скоро побачите. Тож маю визнати очевидне – як би душа не вимагала займатися всім, що цікавить, наш ресурс обмежений, і часом доводиться вибирати і розставляти пріоритети, особливо, коли справа стосується бізнесу", – написала Марія Єфросиніна.
За словами 45-річної уродженки окупованого міста Керч (Крим) вона половину свого життя прожила, побоюючись навіть наближення присмаку невдачі. Вже не кажучи про провал.
"Наче "провал" – це тавро, яке пожиттєво робитиме з тебе браковану людину… Але що відрізняє дорослу дівчинку (відсилання до спільного проєкту "Дорослі дівчата" зі співачкою Олею Поляковою. – Ред.) від не дуже дорослої? Достатня зрілість та життєвий досвід, які дозволяють приймати життя у всій його багатогранності. А про багатогранність я знаю, повірте, дуже багато. З дитинства я ніколи не цікавилася чимось одним - мене просто розпирало від цікавості. Доросла Марійка, звісно, не втратила цієї риси характеру", – зауважила Єфросиніна.
Телеведуча зізналась, що відчуває - вона ще повернеться до свого бренду одягу. Більше деталями Марія Єфросиніна ділитися не стала. На сторінку Mashsh в Instagram підписані понад 70 тисяч фолловерів. Остання публікація зроблена в середині січня. В "шапці" профілю вказано, що замовлення зараз не приймаються.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.