Як змінити власника особового рахунку за світло, пояснили в YASNO

Договір про розподіл та постачання потрібно переукладати якщо за адресою змінюється власник житла

YASNO
YASNO про зміну власника особового рахунку

Клієнти YASNO можуть змінити власника особового рахунку за електроенергію. Для цього потрібно укласти два договори. Це допоможе уникнути плутанини з рахунками та забезпечить доступ до всіх сервісів. Про це повідомили у пресслужбі компанії. 

Якщо відбулася зміна власника майна (зазвичай відбувається при продажу, даруванні або спадкуванні), тоді необхідно переукласти договір про розподіл та постачання. Це дозволить уникнути плутанини з рахунками. 

Щоб змінити власника особового рахунку, вам потрібно укласти два договори:

  • Перший — договір про розподіл електроенергії з оператором системи розподілу (ОСР), до мережі якого приєднано будинок. Для цього зверніться до свого ОСР — саме він видає паспорт точки розподілу.
  • Другий — договір про постачання електроенергії з YASNO. Його можна оформити онлайн на сайті. На сторінці ви знайдете бланк заяви-приєднання, який потрібно завантажити, заповнити та надіслати разом зі сканами документів. Перелік документів також є на сайті. Після отримання заяви вам нададуть відповідь протягом трьох робочих днів.

Оформити договір з YASNO можна лише після того, як буде переукладено договір про розподіл електроенергії. Контакти ОСР — за посиланням

Як нараховується сума у платіжці за світло 

Щомісяця споживачі передають показання лічильника або вони зчитуються автоматично за наявності системи АСКОЕ. Також дані приладу обліку можуть фіксувати контролери. Показання лічильника надходять до оператора системи розподілу (ОСР), який розраховує обсяг споживання. Різниця між поточними і попередніми показаннями – це кількість кіловат-годин, яку використав клієнт за останній місяць. Далі ОСР передає інформацію про обсяги споживання до YASNO. Постачальник множить обсяг на чинний тариф, який встановлений Кабміном, враховує попередню заборгованість чи переплату, формує рахунок та надсилає його клієнту.

Як уникнути непорозумінь

Коли клієнт не згоден із сумою до сплати, найчастіше причина пов’язана з несвоєчасною передачею показань. Не маючи актуальних показань, ОСР вимушений розраховувати обсяг споживання по середньому. Для цього використовують показання, зафіксовані у попередні періоди, через що може бути суттєва похибка. Наприклад, у квартирі ніхто не проживав останній місяць, а рахунок надійде такий самий, як у період активного використання електроенергії у помешканні. Щоб цього уникнути, важливо за два дні до кінця місяця і протягом трьох днів наступного місяця передати показання своєму ОСР або YASNO. Це можна зробити онлайн через Особистий кабінет, мобільний застосунок, чат-боти у viber/telegram, а також через форму на сайті.

До кого звертатись

Якщо клієнту після отримання платіжки потрібна консультація, він може звернутися до ОСР чи постачальника. При цьому важливо розуміти, якій з енергокомпаній слід адресувати те чи інше питання. Якщо споживач не згоден з обсягом споживання, який вказаний у рахунку, потрібно звернутися до ОСР, адже виключно ОСР відповідає за розрахунок цього показника. У випадку, коли потрібні уточнення про зарахування попередніх оплат, виникнення заборгованості чи переплати – роз’яснення нададуть фахівці YASNO.
«З 2019 року послуги із забезпечення електроенергією надають дві окремі компанії, які виконують різні функції: оператор системи розподілу та постачальник. При формуванні рахунків ми тісно взаємодіємо, проте клієнтам важливо розуміти, за що відповідає кожна з компаній. Це допоможе зекономити час у разі звернень та отримати якісну консультацію щодо суми у платіжці», - сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.

Слідкуйте за нами у Telegram

Image
Оперативні новини та разбори: Україна, світ, війна

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити