“Зруйнована” — про той момент, коли ти розумієш: тебе руйнують стосунки, за які ти трималась до останнього. Про стан, коли тонеш у словах, що давно втратили сенс, але все ще болять. Ця пісня народилась із мого досвіду, з тріщин, які я зцілюю сама.
В Ощадбанку відреагували на коментар чоловіка
Чоловік вирішив закрити рахунок в Ощадбанку. Тому його цікавить, як це зробити без сплати тарифу за невикористання картки. Відповідний коментар клієнт залишив 27 жовтня під публікацією фінустанови.
Він виявив бажання закрити рахунок. Однак йому не хочеться, аби за невикористання картки Ощадбанку знімалася плата.
"Як закрити рахунок, щоб не знімалася плата за невикористання картки?", - цікавиться чоловік.
В Ощадбанку відреагували на коментар чоловіка. Там вказують, що закрити рахунок можна у будь-якому відділенні банку за умови відсутності заборгованості чи коштів на залишку.
"Закрити рахунок можна у будь-якому відділенні банку за умови відсутності заборгованості чи коштів на залишку. Потрібно звернутися з документами та подати письмову заяву на закриття. Зробити це може як власник рахунку, так і довірена особа за умови пред'явлення останньою довіреності із зазначенням таких повноважень", - заявили в Ощадбанку.
Раніше ми писали, що рахунок в Ощадбанку закривається за умови відсутності на ньому коштів. Обслуговування рахунків здійснюється згідно з умовами договору комплексного банківського обслуговування та відповідно до чинних тарифів. Комісія за обслуговування неактивного рахунку списується тільки тоді, якщо по рахунку та по картці не було жодних зарахувань та списань протягом останніх 12 місяців. Якщо ж на рахунку немає коштів, тоді в борг кошти не списуватимуться. Дана інформація вказана в тарифах банку, з якими завжди можна ознайомитися на сайті банку у відкритому доступі. Достатньо провести будь-яку операцію хоча б на 1 гривню, та рахунок буде вважатися активним. Інформування про списання комісій надсилається навіть якщо послуга смс не підключена, про що банк завжди інформує.