Як виправити помилку у COVID-сертифікаті: роз'яснення НСЗУ

Пацієнт не може виправити помилку самостійно

Як виправити помилку у COVID-сертифікаті: роз'яснення НСЗУ

Дані про вакцинацію від коронавірусу може виправити лише лікар, який робив щеплення. Пацієнт не може виправити помилку самостійно.

Про це повідомляє Інформатор із посиланням на пресслужбу Національної служби здоров'я України (НСЗУ).

COVID-сертифікат може не згенеруватись, якщо в електронній системі в записі пацієнта про вакцинацію є помилка – неправильно вказані особисті дані, назва або партія вакцини. У цьому випадку потрібно піти до пункту, де пацієнт робив щеплення.

"Внести або виправити дані про вакцинацію має повноваження лише той лікар, який проводив щеплення. Інші лікарі, сам пацієнт чи НСЗУ не мають такої технічної можливості. Таке обмеження необхідне для захисту пацієнта, адже якщо хтось випадково видалить дані пацієнта в електронній системі, відновити їх буде неможливо", – йдеться у повідомленні.

Якщо вам зробили щеплення в пункті масової вакцинації, потрібно звернутися до лікаря, який вносив дані до системи. Його прізвище та місце роботи можна знайти у пам'ятці про щеплення.

Щоб змінити дані про вакцинацію, при собі необхідно мати паспорт громадянина України та ідентифікаційний код.

Зазначимо, тепер отримати COVID-сертифікат у додатку «Дія» стало простіше – для цього не потрібний електронний підпис. Користувачам потрібно зайти в додаток або портал, натиснути «отримати сертифікат», і все. Сертифікат згенерується. Підписувати запит на сертифікат не потрібно. Онлайн-інструкція доступна тут.

Також Інформатор розповідав, як отримати сертифікат про вакцинацію українцям, які вакцинувалися за кордоном.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі «Інформатор Live». Підписатися на канал у Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube