"Приїхав сам, бо доставкою дорого". Як українські бізнеси використали візит Байдена до Києва у своїй рекламі

Ситуативна реклама з’явилась майже відразу після того, як стало відомо, що президент США знаходиться у столиці України

"Приїхав сам, бо доставкою дорого". Як українські бізнеси використали візит Байдена до Києва у своїй рекламі
Байден і шаурма. Колаж: Інформатор

У понеділок, 20 лютого, президент США Джозеф Байден прибув до Києва. Провідні українські бренди відразу відреагували на цей історичний візит вибухом ситуативної реклами. Клієнти поставились до цього креативу по-різному. Декому сподобалось, а дехто зауважив, що така реклама є недоречною.

Нова пошта
Нова пошта

Нова пошта за допомогою Байдена розповіла про пункти передачі у своїх поштоматах.

Мережа АЗС Okko
Мережа АЗС Okko


Мережа АЗС Okko рекламувала свої хот-доги. В коментарях згадували шаурму, про яку казав Володимир Зеленський, вітаючи Київ з днем міста після свого обрання президентом. А також вказували на некоректність використовувати образ людини у рекламі без її на те згоди.

Мережа АЗС WOG
Мережа АЗС WOG

Їх конкуренти з WOG нагадали про свою каву. В коментарях їм написали, що Нова пошта та ОККО випустили свої жарти раніше.

Мережа магазинів взуття Intertop
Мережа магазинів взуття Intertop

Мережа магазинів взуття Intertop писала про розпродаж у магазині Києва.

Мережа магазинів зв’язку “Алло”
Мережа магазинів зв’язку “Алло”

Мережа магазинів зв’язку “Алло” була скромнішою. По-перше, на їх ситуативці Байден не виглядав як їх клієнт. По-друге, чоловік на фото у масці, тож, завжди можна сказати, що це і не Байден зовсім.

Мережа побутової техніки Comfy
Мережа побутової техніки Comfy

Мережа побутової техніки Comfy теж прикрила Байдену обличчя. Але не знизу, а зверху: не маскою, а окулярами.

Rozetka
Rozetka

Rozetka похвалилась тим, що забрати замовлення з точки видачі можна безоплатно. Але фото Байдена з обережності не ставила.

Комунікаційна агенція Postmen
Комунікаційна агенція Postmen

Комунікаційна агенція Postmen мріяла, що президент США приїхав саме до них. Позиціонуючи себе як сміливих та креативних, вони не намагались чимось прикрити обличчя людини, схожої на президента США.

Співзасновник monobank Олег Гороховський
Співзасновник monobank Олег Гороховський

Співзасновник monobank Олег Гороховський у своєму Telegram-каналі був ще стриманішим. Він не використовував не лише фото президента США, а й навіть не згадував його призвіща. Натомість потролив конкурентів. Відзначимо, що Ощадбанк на цей раз не став хайповати на темі дня. Напевно, досвід з попередньою спробою хайпу на темі GPT, яка вилилась в хейт з боку клієнтів, маркетолагам Ощадбанку не сподобався.

ПриватБанк
ПриватБанк

ПриватБанк довго вагався. І коли всі вже відмітились у темі, а Байден поїхав з Києва, сказав своє слово з цього приводу. Щоправда, не у Facebook, а у своєму, порівняно невеликому Telegram-каналі.

Візит президента США в Україну

20 лютого у міністерстві закордонних справ України анонсували візит до Києва одного із головних західних партнерів України.У столиці перекрили низку вулиць, зокрема, біля залізничного вокзалу та посольства США, однак, кого саме чекають, у відомстві не повідомили. Раніше було відомо, що Байден 20 лютого мав здійснити поїздку до Польщі. При цьому координатор стратегічної комунікації Ради з нацбезпеки США Джон Кірбі заявляв, що під час поїздки Байдена до Польщі зустрічі з Зеленським не заплановано. 

Перші кадри з Байденом біля Михайлівського собору у Києві з'явилися приблизно об 11:45, коли група людей звідти вийшла під час об'явленої повітряної тривоги. Серед натовпу знаходився американський лідер. Також в інтернеті з'явилося його спільне фото з президентом України Володимиром Зеленським. 

Про подробиці візиту президента США в Київ раніше писав Інформатор.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут. 

 
Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube