“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Складний процес іноді може виявитися навіть забавним
Тепер можна детально розглянути, як саме створювалася Resident Evil Village, з усіма складнощами та використовуваними технології.
Відео про це з'явилося на YouTube-каналі NeoGamer, - передає Інформатор.
Відео повністю присвячене процесу створення гри. Більшою мірою увагу в ньому приділили процесу захоплення рухів з акторів для ключових сцен. Наприклад, є фрагмент, в якому Ітан зустрічає всіх правителів села.
У ролику студію, на якій проводилися всі роботи, вказали як LA Studio. Проте, аніматор Джонатан Купер в одному з твоїх твітів уточнив, що робота велася у приміщенні, яке використовується командою Sony Santa Monica.
Купер додав, що Capcom використовувала стандартні прийоми при роботі з великими персонажами. Наприклад, при захопленні рухів леді Дімітреску, приміщення та дверні прорізи робили навмисно меншими, щоб сам актор здавався більшим.
Самим учасникам зйомок доводилося навіть використовувати схожі з їхніми персонажами головні убори. Як варіант, це потрібно було для того, щоб актори, наприклад, не проводили руками в тих місцях, де повиннен бути капелюх.
Окрім захоплення рухів в ролику розглянули також і процес створення моделей персонажів з концептів. Разом з цим тут можна знайти і деякі коментарі дизайнера рівнів та інших членів команди розробників. Вони розповіли про те, які ставили перед собою завдання, коли створювали гру.
Сьогодні ми також розповідали, що режисер Річард Рапхорст, який зняв фільм «Армія Франкенштейна», звинуватив Capcom у крадіжці його образу одного з монстрів.У Residnet Evil Village з'являється дуже схожий на чудовисько з картини противник.