Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Тихий дощ” — це лірична подорож, де похмурого осіннього вечора ти можеш залишитися наодинці зі своїми думками. Здається, місто дихає ритмом цієї пісні, й навіть на перший погляд байдужі бетонні стіни вбирають у себе цю мелодію. І кожен стає свідком цієї магії й частиною осінньої симфонії — меланхолійної, але водночас сповненої тихої надії на новий світанок.
Складний процес іноді може виявитися навіть забавним
Тепер можна детально розглянути, як саме створювалася Resident Evil Village, з усіма складнощами та використовуваними технології.
Відео про це з'явилося на YouTube-каналі NeoGamer, - передає Інформатор.
Відео повністю присвячене процесу створення гри. Більшою мірою увагу в ньому приділили процесу захоплення рухів з акторів для ключових сцен. Наприклад, є фрагмент, в якому Ітан зустрічає всіх правителів села.
У ролику студію, на якій проводилися всі роботи, вказали як LA Studio. Проте, аніматор Джонатан Купер в одному з твоїх твітів уточнив, що робота велася у приміщенні, яке використовується командою Sony Santa Monica.
Купер додав, що Capcom використовувала стандартні прийоми при роботі з великими персонажами. Наприклад, при захопленні рухів леді Дімітреску, приміщення та дверні прорізи робили навмисно меншими, щоб сам актор здавався більшим.
Самим учасникам зйомок доводилося навіть використовувати схожі з їхніми персонажами головні убори. Як варіант, це потрібно було для того, щоб актори, наприклад, не проводили руками в тих місцях, де повиннен бути капелюх.
Окрім захоплення рухів в ролику розглянули також і процес створення моделей персонажів з концептів. Разом з цим тут можна знайти і деякі коментарі дизайнера рівнів та інших членів команди розробників. Вони розповіли про те, які ставили перед собою завдання, коли створювали гру.
Сьогодні ми також розповідали, що режисер Річард Рапхорст, який зняв фільм «Армія Франкенштейна», звинуватив Capcom у крадіжці його образу одного з монстрів.У Residnet Evil Village з'являється дуже схожий на чудовисько з картини противник.