Як створювалася Resident Evil Village: демонстрація захоплення рухів і роботи над моделями

Складний процес іноді може виявитися навіть забавним

Як створювалася Resident Evil Village: демонстрація захоплення рухів і роботи над моделями

Тепер можна детально розглянути, як саме створювалася Resident Evil Village, з усіма складнощами та використовуваними технології.

Відео про це з'явилося на YouTube-каналі NeoGamer, - передає Інформатор.

Відео повністю присвячене процесу створення гри. Більшою мірою увагу в ньому приділили процесу захоплення рухів з акторів для ключових сцен. Наприклад, є фрагмент, в якому Ітан зустрічає всіх правителів села. 

У ролику студію, на якій проводилися всі роботи, вказали як LA Studio. Проте, аніматор Джонатан Купер в одному з твоїх твітів уточнив, що робота велася у приміщенні, яке використовується командою Sony Santa Monica.

Купер додав, що Capcom використовувала стандартні прийоми при роботі з великими персонажами. Наприклад, при захопленні рухів леді Дімітреску, приміщення та дверні прорізи робили навмисно меншими, щоб сам актор здавався більшим.

 

 

Самим учасникам зйомок доводилося навіть використовувати схожі з їхніми персонажами головні убори. Як варіант, це потрібно було для того, щоб актори, наприклад, не проводили руками в тих місцях, де повиннен бути капелюх.

Окрім захоплення рухів в ролику розглянули також і процес створення моделей персонажів з концептів. Разом з цим тут можна знайти і деякі коментарі дизайнера рівнів та інших членів команди розробників. Вони розповіли про те, які ставили перед собою завдання, коли  створювали гру.

Сьогодні ми також розповідали, що режисер Річард Рапхорст, який зняв фільм «Армія Франкенштейна», звинуватив Capcom у крадіжці його образу одного з монстрів.У Residnet Evil Village з'являється дуже схожий на чудовисько з картини противник.

 

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube