Як промокоди допомагають людям та армії під час війни

Які вигоди та знижки пропонують промокоди

Як промокоди допомагають людям та армії під час війни
Який зиск з вигідних пропозицій армії та фронту

2022 рік для України виявився складним через повномасштабну війну і спровоковану нею кризу в усіх сферах. Підвищення цін на товари та падіння платоспроможності змусили українців шукати способи економії на покупках.

Протягом року українці все частіше надавали перевагу онлайн-шопінгу через безпечність, широкий асортимент товарів, зручність вибору, швидкість доставки, можливість платити менше завдяки вигідним пропозиціям від магазинів. Кількість охочих застосувати безплатні промокоди зросла на 55-60%, а сфера їх використання значно розширилась.

Які вигоди та знижки пропонують промокоди?

В часи війни онлайн-магазини намагаються привернути увагу покупців великим різноманіттям акцій та знижок. Українці ж активно ними цікавляться, економлячи кошти на покупках. Так, за умови постійного використання промокодів на купівлю товарів щоденного вжитку в середньому можна заощадити до 20-25% місячного бюджету.   

Як українці економлять завдяки промокодам:

  • Знижки у вигляді відсотків від вартості або фіксованої суми – дозволяють сплачувати менше на 15-20%. В деяких категоріях товарів та під час великих розпродажів можна скоротити витрати на 45-50%.
  • Безкоштовна доставка – за умови виконання певних вимог (досягнення сумою в чеку встановленого значення, купівлі конкретного товару, оформлення замовлення у визначений період часу тощо) магазин сплачує вартість послуг перевізника замість клієнта, дозволяючи покупцям економити від 100 гривень на одній посилці.
  • Бонуси – у вигляді гривень, балів, які можна використати під час розрахунку за наступні покупки. Здебільшого програми передбачають економію в 5-10% від ціни товару, але бувають акційні пропозиції, які дають можливість отримати до 35-40% від вартості позиції.
  • Промокоди на подарунки – автоматично додають в корзину покупця безкоштовну позицію: це може бути ще один товар з числа замовлених (акції 1+1=3), новий продукт бренду, цікавий презент в підтримку промо-кампанії. Прямої економії коштів тут немає, але за умови отримання подарунка, який буде в майбутньому використовуватися, можна заощадити на його купівлі (а, точніше, відсутності потреби його замовляти).   

Який зиск з вигідних пропозицій армії та фронту?

  1.  Донати та адресна допомога від людей – розуміючи важливість підтримки армії в часи війни, українці кожну «вільну» гривню спрямовують на рахунки благодійних фондів, волонтерів, організацій, що закуповують все необхідне для військових. Економія на покупках дає змогу більше донатити, наближаючи перемогу.
  2.  Товари для ЗСУ – деякі речі для потреб військових часто замовляють в онлайн-магазинах. І знижки дають змогу витрачати менше коштів, збільшуючи обсяги покупок.
  3.  Збільшення обсягів продажів – за рахунок привернення уваги нових клієнтів, лояльності постійних покупців, поступового переходу шопінгу українців в онлайн. Більші прибутки магазинів – це зростання сум податків, які перераховуються в державний бюджет та також витрачаються на потреби армії.
  4.  Допомога армії від бізнесу – зростання прибутків онлайн-супермаркетів та ритейлерів дають змогу їм витрачати більші суми на ЗСУ в якості благодійних внесків, волонтерської допомоги, надходжень на спецрахунок Нацбанку тощо.

Війна згуртувала людей, підвищила соціальну відповідальність бізнесу і ще раз довела, що українці у важкі часи готові прийти одне одному на допомогу та зробити неможливе задля загальної мети – перемоги.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube