Головна
Бізнес
Економіка
22:56, 13 Липня
Информатор UA

Интро

З 5 червня Український ветеранський фонд надає мікрофінансування для ветеранського бізнесу.  Інформатор пояснює, як і на що саме можна отримати гроші.  Чи можуть отримати гроші члени родини ветерана Перевага цього мікрокредиту у тому, що фінансування надається не тільки безпосередньо ветеранам, які прямо зараз, зазвичай, стоять на сторожі незалежності нашої держави, а й членам їхніх родин. Проте є одна умова - йдеться про внутрішньо переміщених осіб.   «Ми створили Український ветеранський фонд, щоб збільшити спроможності держави у фінансуванні ветеранської політики. І зараз вже запустили перший проєкт Фонду – мікрогрантові виплати до 20 000 грн членам родин наших Захисників, які стали внутрішньо переміщеними особами, на ведення власної справи. Тобто, поки ветеран знову стоїть на захисті України, а бізнес веде, приміром, дружина чи чоловік, батьки або діти, то вони теж можуть подати заявку на відшкодування витрат. Також заявки можуть подавати і члени родин загиблих Воїнів», - пояснює міністр у справах ветеранів України Юлія Лапутіна.  Лапутіна зазначає, щоб отримати фінансову підтримку, потрібно зібрати пакет документів – паспорт, довідку ВПО, виписку чи витяг з ЄДР про статус ФОП чи самозайнятої особи, підтвердження статусу ветерана війни або статусу члена сім’ї ветерана війни, чеки на купівлю після 24 лютого 2022 року для роботи бізнесу відповідно до КВЕДів.  На що видають гроші Для прикладу, у перші кілька днів Фонд рекомендував до оплати 2 заявки, у яких заявник просив гроші на те, щоб купити ноутбук для віддаленої роботи та відшкодування купівлі інструментів та матеріалів для салону краси. До речі, за словами міністра у справах ветеранів, саме ноутбуку та інструменти, а також обладнання для відкриття пекарської справи - те, на що найчастіше йдуть гроші.   Тобто обмежень, окрім грошового ліміту, немає. Головне - правильно заповнити документи.  Як подати заявку: покрокова інструкція Щоб отримати компенсацію потрібно:  Зібрати необхідні документи (паспорт, довідку ВПО, виписка чи витяг з ЄДР про статус ФОП чи самозайнятої особи, підтвердження статусу ветерана війни або статусу члена сім’ї ветерана війни, чеки на покупку після 24.02.22 для роботи бізнесу відповідно до КВЕД); Надіслати свою заявку з документами через аплікаційну форму.  Отримати відповідь від Фонду (за результатами перевірки пакета документів). У разі правильного заповнення заявки, завантаження повного пакету документів разом із чеками на покупки заявники зможуть отримати відшкодування на суму до 20 000 гривень протягом 10 днів.  Детальніше про аплікаційну форму. Її  можна заповнити за посиланням - veteranfund.com.ua  На першій сторінці буде запропоновано «обрати вашу категорію»: ветеран; член родини ветерана; член родини загиблого ветерана; добровольце ТрО.  Далі треба обрати «мікрофінансування бізнесу». Після цього випадає віконце, де є активна кнопка «подати заявку».  Аплікаційна заявка містить 18 пунктів для заповнення, де необхідно вказати ПІБ, стать, дату народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або паспортні дані. Також треба зазначити адресу реєстрації, адресу фактичного перебування, форму здійснення господарської діяльності (ФОП або інший вид самозайнятості), описати вид господарської діяльності, вказати банківські реквізити та контактні дані (E-mail, номер телефону).  Також у заявці є 5 обов'язкових розділів, де треба завантажити документи:  що посвідчує особу громадянина України;  про набуття статусу підприємця фізичною особою (для фізичних осіб- підприємців) АБО Документ про взяття на облік самозайнятої особи; що підтверджує один із статусів ветерана війни, особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалого учасника Революції Гідності, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України або належність до членів сім’ї ветерана; що підтверджує взяття особи на облік внутрішньо переміщеної особи; про понесення фактичних витрат, пов’язаних із здійсненням підприємницької або незалежної професійної діяльності самозайнятою особою, які можуть бути відшкодовані за рахунок Фонду.  І найголовніше - заявки приймаються до завершення воєнного стану.  Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.  

Як отримати 20 тисяч гривень на ветеранський бізнес

Читать на русском

Як подати заявку: покрокова інструкція

Читать на русском
Як отримати 20 тисяч гривень на ветеранський бізнес

Як подати заявку: покрокова інструкція

З 5 червня Український ветеранський фонд надає мікрофінансування для ветеранського бізнесу. 

Інформатор пояснює, як і на що саме можна отримати гроші. 

Чи можуть отримати гроші члени родини ветерана

Перевага цього мікрокредиту у тому, що фінансування надається не тільки безпосередньо ветеранам, які прямо зараз, зазвичай, стоять на сторожі незалежності нашої держави, а й членам їхніх родин. Проте є одна умова - йдеться про внутрішньо переміщених осіб. 

 «Ми створили Український ветеранський фонд, щоб збільшити спроможності держави у фінансуванні ветеранської політики. І зараз вже запустили перший проєкт Фонду – мікрогрантові виплати до 20 000 грн членам родин наших Захисників, які стали внутрішньо переміщеними особами, на ведення власної справи. Тобто, поки ветеран знову стоїть на захисті України, а бізнес веде, приміром, дружина чи чоловік, батьки або діти, то вони теж можуть подати заявку на відшкодування витрат. Також заявки можуть подавати і члени родин загиблих Воїнів», - пояснює міністр у справах ветеранів України Юлія Лапутіна. 

Лапутіна зазначає, щоб отримати фінансову підтримку, потрібно зібрати пакет документів – паспорт, довідку ВПО, виписку чи витяг з ЄДР про статус ФОП чи самозайнятої особи, підтвердження статусу ветерана війни або статусу члена сім’ї ветерана війни, чеки на купівлю після 24 лютого 2022 року для роботи бізнесу відповідно до КВЕДів. 

На що видають гроші

Для прикладу, у перші кілька днів Фонд рекомендував до оплати 2 заявки, у яких заявник просив гроші на те, щоб купити ноутбук для віддаленої роботи та відшкодування купівлі інструментів та матеріалів для салону краси. До речі, за словами міністра у справах ветеранів, саме ноутбуку та інструменти, а також обладнання для відкриття пекарської справи - те, на що найчастіше йдуть гроші.  

Тобто обмежень, окрім грошового ліміту, немає. Головне - правильно заповнити документи. 

Як подати заявку: покрокова інструкція

Щоб отримати компенсацію потрібно: 

  1. Зібрати необхідні документи (паспорт, довідку ВПО, виписка чи витяг з ЄДР про статус ФОП чи самозайнятої особи, підтвердження статусу ветерана війни або статусу члена сім’ї ветерана війни, чеки на покупку після 24.02.22 для роботи бізнесу відповідно до КВЕД);
  2. Надіслати свою заявку з документами через аплікаційну форму. 
  3. Отримати відповідь від Фонду (за результатами перевірки пакета документів).
  4. У разі правильного заповнення заявки, завантаження повного пакету документів разом із чеками на покупки заявники зможуть отримати відшкодування на суму до 20 000 гривень протягом 10 днів. 

Детальніше про аплікаційну форму. Її  можна заповнити за посиланням - veteranfund.com.ua 

На першій сторінці буде запропоновано «обрати вашу категорію»: ветеран; член родини ветерана; член родини загиблого ветерана; добровольце ТрО. 

Далі треба обрати «мікрофінансування бізнесу». Після цього випадає віконце, де є активна кнопка «подати заявку». 

Аплікаційна заявка містить 18 пунктів для заповнення, де необхідно вказати ПІБ, стать, дату народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або паспортні дані. Також треба зазначити адресу реєстрації, адресу фактичного перебування, форму здійснення господарської діяльності (ФОП або інший вид самозайнятості), описати вид господарської діяльності, вказати банківські реквізити та контактні дані (E-mail, номер телефону). 

Також у заявці є 5 обов'язкових розділів, де треба завантажити документи: 

  • що посвідчує особу громадянина України; 
  • про набуття статусу підприємця фізичною особою (для фізичних осіб- підприємців) АБО Документ про взяття на облік самозайнятої особи;
  • що підтверджує один із статусів ветерана війни, особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалого учасника Революції Гідності, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України або належність до членів сім’ї ветерана;
  • що підтверджує взяття особи на облік внутрішньо переміщеної особи;
  • про понесення фактичних витрат, пов’язаних із здійсненням підприємницької або незалежної професійної діяльності самозайнятою особою, які можуть бути відшкодовані за рахунок Фонду. 

І найголовніше - заявки приймаються до завершення воєнного стану. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор LiveПідписатися на канал у Viber можна тут.

 

ФОТОРЕПОРТАЖІ

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.