Перед використанням під пальне будь-якої тари її слід ретельно очистити – незалежно від того, чи залишилися там сліди попереднього вмісту, чи є підозри наслідки тривалого зберігання
Каністра, в яку водієві доводиться заливати бодай невеликий запас пального, часто буває випадковою. Через що пальне забруднюється або втрачає свої властивості. Про те, як підготувати каністру чи іншу ємність під зберігання бензину чи дизеля, розповідає РБК-Україна.
Перед використанням під пальне будь-якої тари її слід ретельно очистити – незалежно від того, чи залишилися там сліди попереднього вмісту, чи є підозри наслідки тривалого зберігання. Це особливо актуально для сучасних автомобілів з паливними системами типу TSI (бензин) та Common Rail (дизель), а також з складними системами очищення вихлопних газів. На відміну від старих карбюраторних двигунів, ці технологічно просунуті агрегати чутливі до якості і чистоти пального і не зможуть без наслідків "переварити" щось невідповідне.
Хоча конструктори передбачили систему багаторівневої фільтрації на борту авто, зазвичай вони не здатні затримати всі небажані частинки. Через захисні сітки та фільтри можуть проникати мікроскопічні механічні домішки та розчинені хімічні речовини, що спричиняють такі проблеми:
Не завжди миття каністри буде легким і швидким, адже забруднені стінки через вузьку горловину важко очистити механічним способом. Тому у більшості випадків очищення каністри передбачає її ретельне промивання кількома видами рідин. Ось ефективні способи:
Оцінювати чистоту стінок посудини треба як візуально – на внутрішніх поверхнях не повинно бути нашарувань, розводів чи окремих крапель, так і на дотик – палець не має відчувати жирне та липке.
Останнє завдання після всіх етапів очищення – повністю висушити каністру, якщо ви використовувала воду. Її залишки треба витрусити різкими рухами, але деякі каністри мають таку форму, що повністю злити рідину через горловину неможливо.
Відтак, можна дозволити дрібним краплям вологи випаруватися природним способом, залишивши каністру відкритою на кілька днів у теплому місці. Альтернативний варіант – автохімія: осушувач паливного бака або спирт (медичний, питний чи ізопропіловий). Порцією порядку 100 грамів каністру слід ретельно прополоскати, а залишки спирту на дні після зливу видалити ганчіркою або знов таки залишити для природного випаровування.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.