Як досконалий алгоритм за годину виконує місячну роботу цілого відділу

Як досконалий алгоритм DM Solutions, за годину, вирішує вимоги Кредитного Реєстру 2.0 від НБУ. Можливості і рішення для банків, фінансових установ та колекторських компаній

DM Solutions
DM Solutions

Ми давно займаємося обробкою адресних баз даних, приведенням їх до єдиного стандарту, виправленням помилок. Наприкінці квітня для нас стало повною несподіванкою різке зростання запитів на обробку баз від банків, фінансових установ та колекторських компаній. Після обережних розпитувань з’ясувалося, що бази боржників зовсім не готові до нових вимог Кредитного Реєстру 2.0 від Національного банку України. Між тим, невчасне подання або подання викривленої інформації може призвести до вагомих штрафів. 

Одному з клієнтів по Кредитному Реєстру 2.0 нас порекомендував спільний знайомий. Він і розповів, що більшість банків та фінустанов почали ревізувати свої клієнтські бази на відповідність вимогам НБУ, як завжди, в останній момент. Банкір запитав, що наша команда DM Solutions може зробити з його базою і скільки це займе часу. Відповідь, що приведення до ладу його бази у кілька сотень тисяч рядків, виправлення помилок в адресах і додавання іншої необхідної адресної інформації потребує менше години роботи комп’ютера з програмним забезпеченням нашої власної розробки, його дуже здивувало. Довелося демонструвати можливості. Перша тисяча рядків з бази була оброблена за кілька секунд. При цьому адресна база була уніфікована та стандартизована, помилки у назвах вулиць та населених пунктів виправлені, старі назви змінено на актуальні після перейменувань, кожна адреса отримала поштовий індекс та інші дані, яких не вистачало у базі банкіра. Одночасно програма усунула дублікацію даних – на тисячу адрес виявилося 78 таких випадків. Також до кожної адреси програма додала статус відповідної території – тимчасово окупована, знаходиться у зоні бойових дій, підконтрольна Уряду. Це дуже важливо, коли ситуація на фронті постійно змінюється. Ці кілька секунд роботи комп’ютера над фрагментом бази стали початком нашої співпраці з одним із банків, що входить до першої двадцятки.

Крім підготовки бази для звітності перед НБУ, ми зробили для нього базу латиницею (для власних зарубіжних інвесторів). Важливо, що відкоригована cпеціалістами DM Solutions база дозволила коректно працювати з Дія-ID та Банк-ID, а також із внутрішньою CRM компанії. Додатковим бонусом стало різке зменшення повернень кореспонденції, яку банк розсилав клієнтам. Відкореговані еталонні адреси забезпечили майже стовідсоткову доставку листів клієнтам. До речі, саме приведення адрес до еталонного вигляду дозволило нам вирішити багато завдань для НАЗК, яке звернулося до нас за допомогою. Взагалі така обробка баз має велику цінність для будь-якого бізнесу або державної структури, яка має справу з великою кількістю фізичних осіб.

Нашого тепер вже постійного клієнта вразила швидкість обробки його баз, актуальність та точність наданої нами інформації. Завдяки співпраці він зміг зрозуміти реальну кількість своїх позичальників (усунення дублів) та значно покращити комунікації з ними. До того ж він зміг перекинути частину співробітників, які займалися внесенням та уточненням інформації в базах, на виконання більш важливих для бізнесу завдань.

Сьогодні клієнти – головна цінність для бізнесу, чим би він не займався. Відтак підтримка клієнтських баз в ідеальному стані стає вагомим фактором успіху. Це і результативні комунікації, і ефективні продажі. Ми вдячні НБУ, якій своєю постановою №180 від 25.12.2023 р., привів нам нових постійних клієнтів. Чекаємо від регулятора нових подібних постанов.

Олена Григораш
СЕО IT-компанії DM Solutions

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube