Як дізнатися, коли у вас будуть відключати електроенергію?
Слідкуйте за інформацією регіональних постачальників
Слідкуйте за інформацією регіональних постачальників
У зв'язку з військовим станом у країні компанія ДТЕК тимчасово закрила доступ до інформації про аварійні відключення та терміни відновлення електропостачання. Регіональні енергетичні компанії попереджують своїх абонентів про відключення на своїх сайтах та через соцмережі. Куди звертатися, щоб дізнатися про відключення електроенергії та споживчі послуги? Ми зібрали на цей випадок корисну інформацію.
Київ
Цілодобово працює багатоканальний кол-центр:
- 1588 - для стаціонарних телефонів;
- +38 (044) 201 5858 - окрема лінія для юридичних клієнтів;
- +38 (044) 202 1588;
- +38 (067) 210 1588 - Київстар;
- +38 (050) 210 1588 - Водафон;
- +38 (073) 202 1588 - Lifecell.
Дзвінки згідно з тарифами мобільних операторів.
Звернувшись до кол-центру, ви можете:
- отримати консультацію з усіх питань роботи компанії
- подати заявку на виконання робіт
- повідомити про факт крадіжки електроенергії, аварійні ситуації (обрив ліній, загоряння тощо)
- передати покази лічильника (тільки для побутових клієнтів)
Сторінка у Facebook - тут. Нагадуємо, що для балансування енергосистеми у Києві запроваджуються графіки погодинних відключень електроенергії
Дніпро
Дізнатися про аварійні відключення за вашою адресою можна в каналах обслуговування (контакт-центр, приватне повідомлення на сторінці компанії в Facebook), повідомивши адресу, за якою відсутнє електропостачання.
Також рекомендуємо використовувати наш Чат-бот (Viber,Telegram), де, після проходження реєстрації, по особовому рахунку ви зможете отримувати інформування про відключення в автоматичному режимі.
- Для стаціонарних телефонів - (056) 790 99 00;
- Окрема лінія для юридичних клієнтів - +38 (067) 522 21 12;
- Для мобільних телефонів - +38 (066) 790 99 00, +38 (067) 790 99 00, +38 (063) 790 99 00.
Львів
Дізнатись про планові ремонти та аварійні відключення можна в сервісах, у яких передбачена ідентифікація користувача:
- у чат-ботах «Львівобленерго»;
- з допомогою електронної пошти, зареєстрованої у «Персональному кабінеті»;
- у кол-центрі «Львівобленерго» — 0-800-30-15-68, 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, 093-170-15-68.
Нагадаємо, що у зв’язку із додатковими роз’ясненнями органів державної влади стосовно інформування споживачів про аварійні та планові відключення, «Львівобленерго» тимчасово закрило сервіси на сайті компанії із загальнодоступною інформацією про відключення в електромережах — Інтерактивна карта «Чому немає світла», «Планові відключення», «Аварійні відключення (архів)», а також призупиняє публікацію інформації про планові ремонти на сторінці «Гаряча лінія «Львівобленерго» у Facebook.
Сторінка у Facebook - тут.
Одеса
Дізнатися про аварійні відключення можна в каналах обслуговування (контакт-центр, приватне повідомлення на сторінці компанії в Facebook), повідомивши адресу, за якою відсутне електропостачання.
Також рекомендуємо використовувати наш Чат-бот (Viber,Telegram), де, після проходження реєстрації, по особовому рахунку ви зможете отримувати інформування про відключення в автоматичному режимі.
- Для стаціонарних телефонів - +38 (048) 705 90 90;
- Окрема лінія для юридичних клієнтів - +38 (066) 750 90 90;
- Для мобільних телефонів - +38 (095) 750 90 90, +38 (068) 750 90 90, +38 (073) 750 90 90.
Харків
Акціонерне товариство «Харківобленерго» надає наступні контакти для споживачів:
- 057 34 24 413 - Укртелеком;
- 050 05 40 413 - Водафон;
- 067 23 40 413 - Київстар;
- 063 05 40 413 - Lifecell;
- 0 800 508 413.
Сторінка «Харківобленерго» у Facebook тут.
Раніше ми повідомляли, що у деяких регіонах для зменшення споживання електроенергії будуть аварійні відключення живлення. Де та коли не буде світла через російські обстріли енергетичної інфраструктури - дізнайтеся у матеріалі.
Тетяна Самойлова
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.