“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Потяг курсуватиме кожного дня
З 18 січня Укрзалізниця запустить потяг з Рахова до станції Валя-Вішеулуй у Румунії. Це буде перший рейс за цим маршрутом за 17 років.
Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишин. Поїзд №753Л вирушить 18 січня з Рахова о 6:10 ранку та прибуде до румунської станції о 7:45.
За даними автора проєкту «Залізні магістралі» Олега Васильєва поїзд ходитиме двічі на добу щодня за таким розкладом:
З 18.01.2023 також призначається поїзд 810 Львів-Рахів. Відправлення зі Львова - 7:00, прибуття до Рахова - 13:20. Таким чином, буде створено пересадковий маршрут Львів-Рахів-Валя Вішеулуй. Зворотний рейс поїзда 810 - Рахів - 14:34, Львів приб. - 20:50.
У подальшій перспективі «Укрзалізниця» планує відкрити транзитний маршрут по території Румунії.
Раніше пасажирське залізничне сполучення між Раховом та Румунією існувало. Дизельний поїзд з декількома вагонами вирушав із Рахова, переходив кордон на пункті перетину Ділове-Вишівська долина, далі їхав через Сігет-Мараморошський. На територію України поїзд повертався на пункті перетину Кимпулунг-ла-Тиса – Тересва. Та у 2007 році сполучення припинилося. За офіційною позицією Укрзалізниці: «Рух на дільницях було припинено через вкрай низьку заселеність пасажирських поїздів та відсутність належних обсягів вантажних перевезень».
Понад 10 років потому сполучення вирішили відновити. Наприкінці серпня 2022 року «Укрзалізниця» завершила реконструкцію та відкрила дві додаткові ділянки залізничного сполучення. Ділянки Рахів – Берлебаш – держкордон та Тересва – держкордон є додатковими маршрутами між Україною та Румунією. У межах реалізації проєкту відновлено 19,3 км від Рахова до державного кордону та 1,1 км від державного кордону до Тересви.