Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
З 18 травня в Україні запрацював новий закон про мобілізацію, за якою всі без винятку водії-далекобійники, яких критично не вистачає, мають прибути до ТЦК, оновити свої дані та пройти ВЛК. Багато громадян бояться, що їх мобілізують у такому випадку, тому часом вдаються до просто ганебних вчинків: виїжджаючи за кордон за дозволом по системі "Шлях", вони кидають фури напризволяще і більше не повертаються. Таким чином ці громадяни створюють фірмам-перевізникам багато проблем, підштовхуючи галузь перевезень до межі краху.
Щоб зупинити потік ухилянтів на фурах, в Асоціації міжнародних автоперевізників готуються посилити покарання для водіїв-далекобійників. Планується, що за ганебні вчинки їх прирівняють до викрадачів автомобілів. Відтак, ними займатимуться правоохоронці, а також Інтерпол. Тож можливості працювати у ЄС у них більше не буде.
Як повідомив очільник асоціації Віктор Балін, для фірм, що займаються міжнародними перевезеннями, дії водіїв викликають ряд проблем. Поряд з тим, що фірмі доводиться швидко шукати заміну водієві, вона може отримати блокування у системі "Шлях", оскільки попередні водії в Україну не повернувся.
Окремою бідою залишаються фури, які опиняються покинутими на автошляхах та парковках ЄС. Їх теж слід повернути додому, а це - додаткові кошти та незручності. Іноді такі вантажівки можуть арештовувати, якщо вони порушують правила дорожнього руху ЄС.
“Я думаю, що найближчим часом ми розробимо разом із юристами і будемо доводити до водіїв, що вони матимуть не лише проблеми з поліцією, а саме розглядатися ситуація як викрадення автомобіля”, – каже Віктор Балін.
Балін наголошує, що проблема з водіями в Україні стоїть вкрай гостро. Перевізників хронічно бракує. Відтак, він прогнозує значні зменшення об'ємів міжнародних перевезень, що погано відіб'ється на валютному балансі України.
Кабінет міністрів України зобов'язав роботодавців сприяти мобілізації. Уповноважені особи на підприємствах, після проведення оповіщення про мобілізацію, роздаватимуть повістки під розписку. Якщо працівник на дистанційці чи у відпустці повістки відправлятимуть поштою, рекомендованим листом.
Роботодавець також зобов'язаний доставляти своїх працівників до ТЦК та СП. Щоправда, лише у тому випадку, якщо є така вимога військкомів. Щобільше - саме роботодавець і звітуватиме перед ТЦК про заходи оповіщення, відправлені листи й тих громадян, хто відмовився від отримання повістки.
Закручування гайок стало причиною виникнення двох тенденцій: у першому випадку працівники масово звільняються, тому компаніям та підприємствам їх масово бракує, як от у Миколаєві, де не вистачає водіїв автобусів, а у другому випадку почали з'являтися оголошення, що підприємство бронює працівників. Так зробили, приміром, на КП "Плесо".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.