У лютому 2020 року суддя районного суду Черкаської області вирішував, чи були підстави для повернення коштів за телефон
У березні 2019 року чоловік купив у магазині Vodafone, який належить фірмі Vodafone Retail, смартфон Xiaomi Мі А2 Lite 3/32 Black за понад 5 тисяч гривень. Під час вибору гаджета виявилося, що з ним не все гаразд.
Під час купівлі телефону чоловік побачив, що існують проблеми зі скануванням та завантаженням відбитків пальців. За словами покупця, директор магазину Vodafone його запевнив, що зі смартфоном все гаразд, а просто «в нього брудні руки, то пристрій не відразу спрацьовує». Чоловік довірився та придбав телефон.
Вже вдома виявилось, що він не може увімкнути смартфон й так було постійно. Пристрій то працював, то не працював. Впродовж гарантійного строку чоловік звернувся до магазину, щоб там відремонтували гаджет. Однак працівники точки продажу наполягали, що з телефоном все гаразд та, нібито, відмовились прийняти телефон.
Чоловік не раз звертався до магазину Vodafone та просив або безплатно, за гарантією, відремонтувати смартфон, або оплатити його якісний ремонт. Проте гаджет в магазині кожного разу, начебто, не приймали.
Через те, що покупець не міг користуватися телефоном, він сам відніс його в ремонт. Фахівці сервісного центру повідомили, що телефон дійсно має недоліки та буде направлений до Києва на ремонт. Коли його повністю розібрали, то виявили виробничий брак. Тому покупець вчергове попросив повернути кошти за бракований товар, але знов нічого не отримав.
Через це чоловік вимушений був звернутися до суду.
Власник бракованого девайса просив, щоб Vodafone Retail повернув йому 5 тисяч 024 гривні за телефон та сплатив майже 4 тисячі гривень штрафу. Окремо він хотів отримати ще 5 тисяч гривень відшкодування.
До суду, окрім чека на покупку гаджета, чоловік надав неповністю заповнений бланк замовлення на гарантійний ремонт. В ньому чомусь замість назви мобільного Xiaomi Мі А2 було вписано – «Neffos C9A».
Чоловік поскаржився на магазин до Держпродспоживслужби й фахівці провели позапланову перевірку. Однак будь-яких порушень вони не знайшли.
Під час розгляду справи у суді з’ясувалося, що на гарантійне обслуговування телефон до Vodafone Retail не поступав. Проте чоловік самостійно звернувся до сервісного центру, де мали відремонтувати пристрій. Це відбулося у червні 2019 року, а вже липні гаджет відремонтували: замінили дисплейний модуль та динамік. Після цього чоловіку відправили SMS-повідомлення, що телефон можна забрати, але покупець відмовився за ним приходити.
За правилами, повернути товар можна впродовж двох тижнів, якщо залишився чек. Проте у цей термін чоловік претензії щодо роботи телефона не висував. Він сам звернувся до сервісного центру, в якому безоплатно усунули недоліки.
Суддя визнав, що для повернення грошей за телефон або для його заміни мали провести експертизу. Проте цим ніхто не займався. Замість цього пристрій відремонтували, замінивши в ньому деталі.
Ремонт тривав понад два тижні, проте в сервісному центрі завчасно попередили, що необхідні деталі потрібно замовляти та це потребуватиме більше часу. Чоловік був про це попереджений, про що свідчив його підпис на квитанції. В ній була інформація, що при відсутності деталей, ремонт продовжується на строк до їх отримання.
Тому у лютому 2020 року суддя Черкаського районного суду Черкаської області Вадим Морозов вирішив, що грошей від Vodafone Retail чоловік не отримає. Це рішення не оскаржували та воно набрало чинності у березні 2020 року.
Інформатор розповідав, що Vodafone назвав максимальну суму поповнення рахунку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.