Візит Анастасії Приходько до лікарні закінчився дуже погано: Я не знаю, як це описати

Читать на русском

Дитину співачки відмовилися оперувати в одній з клінік Києва

Читать на русском
Анастасія Приходько
Обурена Анастасія Приходько записала відеозвернення

Дитину співачки відмовилися оперувати в одній з клінік Києва

Співачка Анастасія Приходько у своєму Інстаграмі розповіла про неприємну історію, яка сталася з нею та її маленьким сином. Дитині знадобилася медична допомога. З цією метою Анастасія прийшла до однієї із київських приватних клінік. Але, за словами співачки, вони не лише не отримали допомоги, а й вислухали на свою адресу неприємні речі.

Мабуть, для Анастасії цей випадок став настільки приголомшливим, що вона не описувала його, а записала відеозвернення.

«Сьогодні трапилася дуже неприємна ситуація. Ми приїхали в терміновому порядку, записалися в корпус, де приймають по швидкій. Ми приїхали з моєю маленькою дитиною, його звати Лука, йому 2,8 роки. Після консультації з лікарем, мені назначили хірурга. Після того, як ми пройшли обстеження у хірурга, терміново нам призначили операцію в цей день. Але треба було почекати хвилин 40. Ми погодилися. Після того, як прийшов наш час, це було вже 17.00, мала за нами прийти медсестра, відвести нас в операційну. До нас ніхто не прийшов. Ми підійшли до рецепції і спитали, де наша медсестра».

Співачка з дітьми
Співачка з дітьми

Відповідь співробітників клініки, за словами Анастасії, стала першим дзвінком, провісником того, що нічого хорошого від візиту до цієї установи очікувати не доводиться.

«Нам в не дуже приємній формі відповіли, що треба почекати ще 15 хвилин. Добре. Ми пішли з малюком гуляти по клініці, очікували свої 15 хвилин. Після цього ми знову підійшли на рецепцію. Нам кажуть: я не знаю, де медсестри. Як ви не знаєте, де медсестри, якщо призначена операція на п’яту вечора? Я йду на іншу рецепцію, намагаюся вирішити питання. Ми чекаємо, треба ж провести операцію. Я питаю людину, яка за посадою трохи вище, ніж люди на рецепції. На що мені відповідають: дзвоніть, будь ласка, в кол-центр, ми такі питання не вирішуємо».

Ми такі питання не вирішуємо
Ми такі питання не вирішуємо

Тут можна зрозуміти обурення співачки: навіщо дзвонити до кол-центру, якщо ти знаходишся безпосередньо в клініці?

«Дякувати богу, приходить хірург, намагається з’ясувати обставини й починає спілкуватися з паном Михайлом (мабуть, хтось з адміністрації - ред). І також в неприємній формі цей Михайло поспілкувався з нашим хірургом. До хірурга у мене немає жодних питань, він намагався зробити все, що від нього залежало, щоб операція відбулася. Але, на жаль, нічого не трапилося. Нам відповіли: вибачте, але всі медсестри зайняті».

Нічого не трапилося
Нічого не трапилося

Анастасія не здалася і продовжувала стукати у всі зачинені двері.

«Я пішла в інший корпус. Мені треба було вирішити питання, тому що це моя дитина. Мені відповіли: почекайте ще 15 хвилин. На жаль, операція не відбулася, дитина зараз спить, вона дуже втомилася. Таке ставлення лікарів, адміністрації – це просто неприпустимо, це ганьба. Я не знаю, як це описати. Навіщо тоді було призначати операцію на певний час, щоб ми очікували? Переді мною ніхто не вибачився, сказали, ми нічого не можемо зробити».

Співачка наголосила, що її найбільше обурила бездіяльність співробітників клініки. За словами артистки, окрім хірурга ніхто навіть не намагався нічим допомогти її дитині. Анастасія повідомила, що вона вже знайшла іншу лікарню, тому дитину буде прооперовано найближчим часом.

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Анастасія Приходько (@prykhodko_official)

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі «Інформатор Live». Підписатись на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.