Замість надсилання паперів - усього кілька кроків онлайн
МВС цифровізувало процес отримання витягів з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин. З 7 серпня для отримання витягу не потрібно надсилати запит поштою чи на електронну адресу. Про це повідомляє МВС.
Тепер це можна зробити за кілька хвилин онлайн:
Подати запит можна в будь-який час доби. Сервіс автоматично зберігає вашу чернетку, яку до моменту підписання можна коригувати. Також ви можете контролювати стан виконання запиту, а після отримання документа - завантажити його будь-коли. Цифровізація цієї послуги дозволить не чекати тижнями, а отримати результат за кілька днів.
МВС продовжує працювати над тим, щоб рідні та близькі зниклих безвісти не втрачали час на паперову тяганину і чітко знали, що робити, хто за це відповідальний та яку допомогу можна отримати. Для цього з липня 2025 року працює Єдина інформаційна платформа з питань осіб, зниклих безвісти за особливих обставин. З інформацією на ній вже ознайомились більше 15 000 відвідувачів.
Як повідомляв Інформатор, в Україні запрацювала Єдина інформаційна платформа з питань зниклих безвісти за особливих обставин. Це офіційний онлайн-портал, створений для координації розшуку осіб, а також для підтримки їхніх родин. Платформа містить покрокові інструкції щодо подання заяви про розшук, здачі зразків ДНК для ідентифікації, отримання витягу з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, а також роз’яснення щодо прав і соціальних гарантій родин. Про це 2 липня повідомляє МВС.
Знайти ресурс можна як через головний сайт МВС, так і безпосередньо за адресою або через пошук за запитом «Єдина інформаційна платформа з питань зниклих безвісти».