Витрати політиків на рекламу у Facebook склали $ 2,5 млн: хто скільки витратив

За 25 днів вересня витрати на соцмережі зросли більш ніж в 2 рази у порівнянні з серпнем

Витрати політиків на рекламу у Facebook склали $ 2,5 млн: хто скільки витратив

Українські політики до завершення реєстрації кандидатами на місцевих виборах у ЦВК витратили на рекламу в Facebook більше 2,5 мільйонів доларів.

Про це повідомляє громадський рух "Чесно",передає Інформатор .

"З 1 по 25 вересня на політичну рекламу у Facebook було витрачено понад 1 млн доларів (більше 28 млн гривень). У цілому ж витрати на політичну та соціальну рекламу в українському сегменті соцмереж у 2020 році перевищили 2,56 мільйона доларів", - йдеться у повідомленні.

За 25 днів вересня витрати на соцмережі зросли більш ніж у 2 рази в порівнянні з серпнем. У цьому місяці на рекламу найбільше витрачали партійні сторінки і особисті сторінки політиків - на них припадає близько 75% всіх витрат у вересні.

До 25 вересня тривало подання документів на реєстрацію кандидатів, а реклама, яка транслюється до реєстрації формально не є агітацією і фактично не регулюється законом.

Найбільше на рекламу у Facebook у вересні витратила партія "За майбутнє" і її представники - більш 203 тисяч доларів. Левова частка витрат політсили доводиться на рекламу з партійною сторінки і сторінок Ігоря Палиці та Олександра Шевченка.

Партія "Слуга народу" за рекламу в соцмережах у вересні заплатили 137 тисяч доларів - в основному просували кандидатів в мери Києва (Ірина Верещук) і Кривого Рогу (Дмитра Шевчика).

У трійку лідерів рейтингу потрапила партія "Наш край" з 64 тисячами доларів.

Традиційно багато на соцмережі витратили "Європейська солідарність"(46 тисячі доларів),ОТЗЖ(39 тисяч доларів),"Перемога Пальчевського"(38 тисяч доларів),"Пропозиція"(35 тисяч доларів)і "Батьківщина"(25 тисяч доларів).

У вересні активізувалися сторінки, які до того не існували або не витрачали грошей на рекламу.

Наприклад, новостворена сторінка "Екопартія Берези" за 3 тижні вересня заплатила за рекламу 8,9 тисячі доларів, "Київщина ЗА Майбутнє" - понад 9 тисяч доларів,а партії "Екологічна альтернатива" - понад 8,8 тисячі доларів.

Нагадаємо, в Україні 5 вересня стартувала виборча кампанія, а місцеві вибори призначені на 25 жовтня.

Крім того, в серпні в Facebook українські політики витратили на рекламу як мінімум 468,5 тисячі доларів.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube