“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
За 25 днів вересня витрати на соцмережі зросли більш ніж в 2 рази у порівнянні з серпнем
Українські політики до завершення реєстрації кандидатами на місцевих виборах у ЦВК витратили на рекламу в Facebook більше 2,5 мільйонів доларів.
Про це повідомляє громадський рух "Чесно",передає Інформатор .
"З 1 по 25 вересня на політичну рекламу у Facebook було витрачено понад 1 млн доларів (більше 28 млн гривень). У цілому ж витрати на політичну та соціальну рекламу в українському сегменті соцмереж у 2020 році перевищили 2,56 мільйона доларів", - йдеться у повідомленні.
За 25 днів вересня витрати на соцмережі зросли більш ніж у 2 рази в порівнянні з серпнем. У цьому місяці на рекламу найбільше витрачали партійні сторінки і особисті сторінки політиків - на них припадає близько 75% всіх витрат у вересні.
До 25 вересня тривало подання документів на реєстрацію кандидатів, а реклама, яка транслюється до реєстрації формально не є агітацією і фактично не регулюється законом.
Найбільше на рекламу у Facebook у вересні витратила партія "За майбутнє" і її представники - більш 203 тисяч доларів. Левова частка витрат політсили доводиться на рекламу з партійною сторінки і сторінок Ігоря Палиці та Олександра Шевченка.
Партія "Слуга народу" за рекламу в соцмережах у вересні заплатили 137 тисяч доларів - в основному просували кандидатів в мери Києва (Ірина Верещук) і Кривого Рогу (Дмитра Шевчика).
У трійку лідерів рейтингу потрапила партія "Наш край" з 64 тисячами доларів.
Традиційно багато на соцмережі витратили "Європейська солідарність"(46 тисячі доларів),ОТЗЖ(39 тисяч доларів),"Перемога Пальчевського"(38 тисяч доларів),"Пропозиція"(35 тисяч доларів)і "Батьківщина"(25 тисяч доларів).
У вересні активізувалися сторінки, які до того не існували або не витрачали грошей на рекламу.
Наприклад, новостворена сторінка "Екопартія Берези" за 3 тижні вересня заплатила за рекламу 8,9 тисячі доларів, "Київщина ЗА Майбутнє" - понад 9 тисяч доларів,а партії "Екологічна альтернатива" - понад 8,8 тисячі доларів.
Нагадаємо, в Україні 5 вересня стартувала виборча кампанія, а місцеві вибори призначені на 25 жовтня.
Крім того, в серпні в Facebook українські політики витратили на рекламу як мінімум 468,5 тисячі доларів.