Розпочавши зі спогадів про свій перший комп’ютер, Сергій Шишкін перейшов до сучасних інтернет-медіа. І розкрив один з найбільших секретів: монетизацію медіа
У чарівні дні між Різдвом і Новим роком проєкт “Переговорка” випустив черговий випуск циклу "Ретро Техно". Засновник проектів Informator.ua, Informator.fm, співзасновник інтернет-провайдера Фрегат із Дніпра – Сергій Шишкін згадав про світ, який мало хто пам’ятає. А також розповів про те, що багато хто вважає неможливим: заробітках на інтернет-ЗМІ.
На початку відео можна разом ностальгувати за першими комп'ютерами, іграм, доступом до мережі інтернет через діал-ап, першими програмами, піратським софтом, музикою, ділитися емоціями від знайомства з інтернет, технологіями, і розповідати про доісторичну епоху, коли за доступ до мережі інтернет треба було боротися. Час перезавантажити спогади.
Розпочавши зі спогадів про свій перший комп’ютер, Сергій Шишкін перейшов до сучасних інтернет-медіа. І розкрив один з найбільших секретів: монетизацію медіа (простими словами - способи заробляння ними грошей).
“Головна проблема українських ЗМІ в тому, що більшість з них будувалося як інструмент впливу на населення за гроші спроможних пацінів. Так було заведено. Ніхто і ніколи не будував медіа, яке було б цікаве само по собі і вміло заробляти, бо бачили в цьому сенсу. В кінці місяця батько бабло в чемодані принесе і всім роздасть. Інформатор не такий. У нас ніколи не було таких папіків. Я не маю стосунку до жодного олігарха. Ми збирали трафік, продавали рекламу і ці гроші пускали на розвиток. Так воно живе. А багато хто так і не зміг перелаштуватися”, - каже Сергій Шишкін.
Сергій Шишкін додав, що наразі Інформатор найпопулярніший сайт Дніпра, тому не має проблем з рекламою. Активно розвивається всеукраїнський проєкт Інформатора, редакції Інформатора в Києві та інших містах України. Для тих, хто говорить про занепад медіа в Україні, пропонуємо послухати інтерв’ю повністю та дізнатися про секрет успіху.
Як повідомляв Інформатор, на думку Сергія Шишкіна, запустити власне ЗМІ з нуля — не просто, це вимагає зусиль і часу. Прискорити цей процес можна, купивши частково готовий продукт. Приклад — франшиза Інформатора.