Ви цього не знали: як вигідно позбутися неякісної покупки, розповіли в Держспоживслужбі

Якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу зменшилася, покупець має право отримати повну суму сплачених коштів, вказаних у розрахунковому документі, якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу збільшилася, споживач має право отримати більшу суму, тобто ту, що зазначена на ціннику

Повернення неякісного товару
Повернення неякісного товару

Вирішили повернути кошти за неякісний товар, але в день розірвання договору купівлі-продажу ціна змінилася? Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів розповідає, що робити в такій ситуації. 

Якщо товар виявився неякісним і доведено, що істотний недолік виник з вини виробника, а не споживача, ви маєте право замінити товар на аналогічний чи повернути кошти. Наприклад, експертиза показала, що придбаний смартфон не вмикається через програмний збій. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» на момент розірвання договору купівлі-продажу споживач має право: 

  • на повернення суми, зазначеної в чеку, якщо вартість товару зменшилася;
  • на повернення суми, що зазначена на ціннику, якщо ціна товару збільшилася.

"Отже, якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу зменшилася, покупець має право отримати повну суму сплачених коштів, вказаних у розрахунковому документі. Якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу збільшилася, споживач має право отримати більшу суму, тобто ту, що зазначена на ціннику”, - йдеться в поясненні Держспоживслужби.

Для подання звернення до територіальних органів Держпродспоживслужби споживачі можуть скористатися будь-яким способом: за номером телефону, на поштову або електронну адресу, а також заповнити електронну форму

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube