В Укрзалізниці розповіли, яка знижка діє на квитки для дітей на потяги міжнародного сполучення

Жінка помітила різницю на знижки, які діють на квитки для дітей на потяги міжнародного сполучення

Укрзалізниця

Жінка цікавиться вартістю квитка для дитини на потягах Укрзалізниці. За її словами, вартість квитка за маршрутом Дніпро–Хелм для дитини віком 12 років відрізняється від повної лише на 200 гривень. Водночас всюди зазначено, що для дітей до 14 років застосовується тариф у розмірі 75% від повної вартості. Свій коментар вона залишила 14 травня під публікацією компанії.

Вона звернула увагу на різницю у знижках на квитки для дітей. Вона цікавиться в Укрзалізниці, чому така різниця. 

"Маю питання щодо вартості квитка для дитини. Під час оформлення квитка за маршрутом Дніпро–Хелм для дитини віком 12 років його вартість відрізняється від повної лише на 200 гривень, тоді як для дитини 11 років знижка становить близько 1 тисяча гривень. Чому така різниця? Адже всюди зазначено, що для дітей до 14 років застосовується тариф у розмірі 75% від повної вартості", - цікавиться жінка. 

Реакція Укрзалізниці на коментар жінки 

В Укрзалізниці відреагували на коментар жінки. Там вказують, що 75% діє лише у внутрішньому сполученні, при проїзді в інші країни правила різняться.

"У міжнародному сполученні на поїзди Україна-Польща діти віком: від 0 до 3 років включно здійснюють поїздки безплатно не займаючи окремого місця без квитка; діти віком від 4 до 11 років включно здійснюють поїздки за дитячими квитками;
По території Польщі: від міст Польщі до кордону з Україною та від кордону України до міст Польщі діти віком 6 років до 15 років включно курсують за дитячим квитком. Діти до 6 років по території Польщі курсують безкоштовно. При здійсненні купівлі квитка потрібно вірно зазначити дату народження дитини. Знижка розрахується автоматично", - заявили в Укрзалізниці. 

В яких випадках можливе претензійне повернення квитків?

  • Якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок, та повертає квитки пізніше, ніж через годину після відправлення поїзда;
  • Якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю, має відмітку про зупинку на шляху прямування та здає квиток не пізніше 1 години після відправлення поїзда зі станції, на якій здійснена зупинка;
  • Якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення (у випадках, якщо: квиткові каси не обладнані платіжними терміналами; у пасажира відсутня платіжна картка, з якої здійснювалась покупка, або закінчився строк її дії; через інші технічні причини);
  • Якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
  • Якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
  • Якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці (у разі скасування поїзда, зазначеного у проїзному документі, або його запізнення до відправлення з пункту відправлення пасажирів більше ніж на 1 годину; ненадання пасажиру місць, зазначених у проїзному документі; запізнення пасажира на поїзд з пункту пересадки і відмови пасажира при цьому скористатися іншими місцями чи поїздом);
  • Якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і має отримати різницю у вартості квитка.

Оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках (штампів про повернення або допоміжних документів, виданих автоматично, з зазначенням дати і часу повернення).

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube