В українському уряді анонсували створення електронних архівів: перші подробиці

Мін'юст і Державна архівна служба презентували пілот проєкту "е-Архів".

Архів — Електроний документообіг
В Уряді кажуть, що проєкт буде масштабовано на всі органи влади, а згодом — і на інші організації.

Документи українських державних органів влади зберігатимуться в електронних архівах. Всю інформацію оцифрують і внесуть у систему документообігу.

Про це повідомляє Міністерство цифрової трансформації України. У заяві відомства йдеться, що Міністерство юстиції та Державна архівна служба України презентували пілот проєкту "е-Архів".

Навіщо впроваджують електронні архіви

У Мінцифри кажуть, що оцифрування документів особливо важливе під час війни, оскільки окупанти намагаються знищувати цінні для українців папери. Знищити оцифровані документи буде неможливо.

"Жодних поїздок по державних архівах — щоб отримати доступ, треба лише зайти на сайт. Жодних стосів паперу і загублених папок. Кілька кліків — і працівники Мінʼюсту знайшли необхідну для вас інформацію", — йдеться в заяві.

Тестування проєкту "е-Архів" проходило в системі "АСКОД". На першому етапі було сформовано та передано окремі електронні документи Міністерства юстиції на зберігання до архіву Мін’юсту та Центрального державного аудіовізуального й електронного архіву.

В Уряді кажуть, що проєкт буде масштабовано на всі органи влади, а згодом — і на інші організації.

Нагадаємо, що Міністерство охорони здоров’я запроваджує електронний документообіг для швидшого проходження військовими військово-лікарських комісій (ВЛК). Також уряд ухвалив постанову про безоплатний медогляд військовозобов’язаних.

Також у Мінцифри раніше розповіли, чи будуть роздавати повістки через сервіс "Дія".

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 
Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube