“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Можливо невдовзі зміняться й правила дорожнього руху
Президент України Володимир Зеленський підписав закон, за яким самокати та моноколеса визнають транспортними засобами. Закон розділяє легкі електричні транспортні засоби на дві категорії. Розповідаємо як розібратися в нововведеннях.
Новий закон ділить легкі електричні транспортні засоби на дві категорії:
Натомість пристрої, які їдуть зі швидкістю більше ніж 50 км/год не підпадають під ці категорії, і ймовірно, будуть розглядатися, як мотоцикли.
"Існування визначення вже однозначно представляє ці пристрої як транспортні засоби. В разі будь-яких пригод користувач такого пристрою вже 100% водій ТЗ, а не пішохід. Це значно спрощує трактування і знімає ряд казусів та питань, які вже встигли виникнути й широко обговорювалися", - коментує координатор U-Cycle Богдан Лепявко.
Представник Асоціації велосипедистів Києва зазначає, що у законопроєкті врахували рекомендації велоспільноти. Однак, на його думку, наступним кроком в цьому питання мають стати зміни до правил дорожнього руху.
Ще у 2021 році електросамокати залишалися поза законом. У ПДР – не було жодної згадки про них, окрім зареєстрованого законопроєкту №3023, який мав врегулювати правила для категорії "персональний легкий електротранспорт". Однак поки його не ухвалили кількість ДТП за участю електросамокатів було чималим.
Після цього у Києві обмежили швидкість руху електросамокатів до 20 км / год, а в уряді задумалися над тим аби поміняти правила дорожнього руху. плануються окремі зобов'язання, які повинні будуть виконувати водії електросамокатів, моноколес, сігвеїв і гіроскутерів.
Їздити на самобалансуючому транспорті проїжджою частиною дозволять з 16 років - по краю дороги, узбіччя або велосипедною доріжкою. При цьому водії повинні:
На електросамокатах, сігвеях, сегвілах та гіроскутерах повинні бути світловідбивачі, а в темний час доби - і зовнішні світлові прилади. Рух такого транспорту на автодорогах державного значення можуть обмежити.
Також є відповідні правила перевезення самокатів та моноколіс в столичній підземці. Власникам самокатів необхідно складати свій транспорт. Якщо він перевищує 120 см – за нього доведеться сплатити. Якщо ж двоколісний пристрій має розмір понад 200 см, у метро з ним пересуватися заборонено.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.