«Яка несподіванка – Путін відмовляється від беззастережного припинення вогню. Він хоче й далі знищувати Україну, бомбити мирних жителів і тримати світ у напрузі. Це - не переговори, а гра на затягування часу. Путін просто сміється над усіма нами»
“В своїх піснях я часто співаю про емоційні гойдалки, адже це той стан, який супроводжує нас ці три роки. Але останнім часом мені захотілось “заземлитись”, відчути якусь опору, хоча це майже неможливо, коли невідомість супроводжує твоє життя щодня. Але рефлексуючи над цим, я побачила, що єдиний вихід - це шукати порятунок всередині себе, у своїх почуттях до близьких людей і до світу загалом. Так народилась фраза “Може, я з тобою буду наче вдома”.
Посібники містять 24 уроки з методиками, вправами, маршрутними картами та покликані надолужити знання з ключових предметів, включаючи українську, англійську мови, історію України, хімію, фізику, математику
В Україні підготували унікальні посібники для вчителів з адаптивними матеріалами, які покликані надолужити освітні втрати школярів. На третій рік війни через тривоги, замінування та відключення світла, якість знань в українських учнів погіршилась. Не останню роль у цьому відіграло й дистанційне навчання, яке в окремих регіонах триває від початку російського вторгнення. Тож педагоги мають попрацювати над тим, щоб школярі підтягнули свої знання. Для цього вчителям підготували відповідні матеріали.
Як повідомили у "Детектор медіа", до розробки підручників долучилися фахівці громадської організації "Навчай для України". Посібники містять 24 уроки з методиками, вправами, маршрутними картами та покликані надолужити знання з ключових предметів, включаючи українську, англійську мови, історію України, хімію, фізику, математику.
Крім того, створені матеріали для фасилітатора "Цифрового освітнього центру". Їх можна використовувати як самостійний курс чи інтегрувати у навчальні предмети залежно від потреб окремої школи або навіть учня. Це готовий набір занять, що допомагає підліткам розвивати навички визначення цілей. У ресурсі містяться матеріали для організації тьюторських годин.
За словами керівниці напрямку ГО "Навчай для України" Анастасії Донської, ефективність індивідуального підходу в роботі з дітьми значно перевищує стандартні методи. Посібники вже доступні безкоштовно для кожного вчителя.
"Команда "Навчай для України" почали шукати універсальне рішення і спосіб зекономити час і ресурси вчителів на пошук необхідних матеріалів. Ми залучили найкращих українських вчителів-практиків, які довели свою професійність тривалою роботою з надолуження знань дітей, зібрали фахових експертів, методистів, психологів для рецензування, творчих і креативних дизайнерів для оформлення і так вийшли збірки, які зможуть стати надійним фундаментом базових знань. Вони допоможуть вчителям підготувати якісні catch-up заняття, а дітям — заволодіти знаннями на рівні своїх однолітків, вчитися із задоволенням та бути впевненими у собі", — зазначила Анастасія Донська.
Приміром, нещодавно українці розкритикували нову схему оцінювання знань школярів за семестр, яку запропонували у Міністерстві освіти й науки. Згідно з пропозицією, критерії оцінювання предмета мають чотири рівні, кожен з яких складається з 3 балів (у підсумку має бути оцінка за 12-бальною шкалою). Батьки школярів та освітяни назвали це знущанням з вчителів та освітнього процесу.
Також школам слід надати право залишати учнів на другий рік навчання у тому ж класі з метою "компенсації навчальних втрат". Таку ініціативу висунула українська освітня омбудсменка Надія Лєщик, зазначивши, що учнів слід залишати на другий рік за наявності однієї з трьох умов:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.