“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Критерії оцінювання: клієнтські зручності, безпека та діджитал
Директор платіжної асоціації ЄМА Олександр Карпов вчетверте оцінив мобільні додатки 10 найбільших банків за кількістю карткових клієнтів. У якого банку найповніший застосунок, а якому варто оновити функціонал цифрової платформи. Monobank опинився серед лідерів. Загальні висновки – в Інформаторі.
Карпов проаналізував 10 найбільших банків за кількістю платіжних карток за 20 характеристиками. Разом вони обслуговують 96% усіх активних карток українців.
Одна функція, за методологією Карпова, дорівнює одному балу. Найбільше набрав застосунок monobank, найменше – Ощадбанк.
Всі критерії оцінювання розділили на три блоки: клієнтські зручності, безпека та діджитал. Перший блок обʼєднує функціональність, що дозволяє виконувати у смартфоні не лише основні, а й складніші банківські операції. Другий – це інструменти захисту рахунку. Третій – про складні дії без відвідування банківського відділення.
Цьогоріч Карпов вперше за час існування свого рейтингу аналізував 12 показників, що так чи інакше стосуються безпеки.
"Під час війни безпека платежів вимагає серйозного захисту", – констатує він.
Деякі додатки зробили якісний апгрейд всього за рік, зазначає Карпов. Яскравий приклад: якщо минулого року, щоб розпочати спілкування з підтримкою, клієнту треба було чекати до 15 хвилин, то зараз усе працює в онлайні без затримок і збоїв, розповідає автор дослідження.
Чому функції різних додатків так разюче відрізняються? Все залежить від вектору розвитку банку.
"Додатки, що набрали небагато балів, не є поганими. З погляду платежів вони функціональні, бо забезпечують необхідні платіжні операції, – каже директор ЄМА. – До речі, Ощадбанк, який «взяв» 4 бали, одним із перших дозволив клієнтам отримувати гроші у банкоматі без картки, керуючи процесом у додатку", - зазначив експерт.
Раніше ми писали, що співзасновник monobank Олег Гороховський повідомив, що через те, що закон «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих особливостей організації примусового виконання судових рішень та рішень інших органів під час дії воєнного стану» вступив в силу, monobank повинен повернути арешти, які знімали на час дії воєнного стану. Це торкнеться 436 тисяч клієнтів банку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.