“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
При цьому судам рекомендовано дотримуватись ізобатів глибин 20 метрів, зазначених на діючих навігаційних картах
У Чорному морі завершуються екстрені роботи з визначення морського коридору для проходу суден новими коридорами. Необхідність у цьому постала після того, як РФ незаконно заблокувала значну частину акваторії Чорного моря у винятковій морській економічній зоні України, повідомляє Міністерство інфраструктури.
«У ситуації грубого порушення Російською Федерацією норм міжнародного права, наше завдання — попереджати ризики, захищати критичну інфраструктуру, а також забезпечувати повноцінне виконання наших торговельних зобов’язань. Ми робимо наразі все, щоб не допустити будь-які спроби блокування української логістики, зокрема морем чи небом», — заявив міністр інфраструктури Олександр Кубраков.
Торговим судам, з міркувань безпеки, на підходах до морських портів Одеської затоки рекомендовано використовувати морський коридор у районі Дністровської банки між західним кордоном району навчань РФ та південно-східним краєм Дністровської банки. У цьому районі, згідно з промірами, зробленими у 2017 році, глибини становлять від 15 до 22 метрів.
При цьому судам рекомендовано дотримуватись ізобатів глибин 20 метрів, зазначених на діючих навігаційних картах.
«Результати гідрографічних робіт будуть негайно оголошені в прибережних попередженнях, а також опубліковані в Повідомленнях мореплавцям у вигляді коректурного файлу для паперових та електронних навігаційних карт», - додали в Мінінфраструктури.