В Чорному морі екстрено проміряють глибини: Мінінфраструктури реагує на ворожі дії РФ
При цьому судам рекомендовано дотримуватись ізобатів глибин 20 метрів, зазначених на діючих навігаційних картах
При цьому судам рекомендовано дотримуватись ізобатів глибин 20 метрів, зазначених на діючих навігаційних картах
У Чорному морі завершуються екстрені роботи з визначення морського коридору для проходу суден новими коридорами. Необхідність у цьому постала після того, як РФ незаконно заблокувала значну частину акваторії Чорного моря у винятковій морській економічній зоні України, повідомляє Міністерство інфраструктури.
«У ситуації грубого порушення Російською Федерацією норм міжнародного права, наше завдання — попереджати ризики, захищати критичну інфраструктуру, а також забезпечувати повноцінне виконання наших торговельних зобов’язань. Ми робимо наразі все, щоб не допустити будь-які спроби блокування української логістики, зокрема морем чи небом», — заявив міністр інфраструктури Олександр Кубраков.
Торговим судам, з міркувань безпеки, на підходах до морських портів Одеської затоки рекомендовано використовувати морський коридор у районі Дністровської банки між західним кордоном району навчань РФ та південно-східним краєм Дністровської банки. У цьому районі, згідно з промірами, зробленими у 2017 році, глибини становлять від 15 до 22 метрів.
При цьому судам рекомендовано дотримуватись ізобатів глибин 20 метрів, зазначених на діючих навігаційних картах.
«Результати гідрографічних робіт будуть негайно оголошені в прибережних попередженнях, а також опубліковані в Повідомленнях мореплавцям у вигляді коректурного файлу для паперових та електронних навігаційних карт», - додали в Мінінфраструктури.
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.