«Косатка» — це символ єдиної сили у безмежному океані життя. У пісні герої клянуться ділити всі дні навпіл, не зважаючи на шторм, холод чи далекі міста. Їхня історія — про відданість і вміння залишатися поруч навіть тоді, коли між ними мости, моря і тисячі кілометрів.
При цьому судам рекомендовано дотримуватись ізобатів глибин 20 метрів, зазначених на діючих навігаційних картах
У Чорному морі завершуються екстрені роботи з визначення морського коридору для проходу суден новими коридорами. Необхідність у цьому постала після того, як РФ незаконно заблокувала значну частину акваторії Чорного моря у винятковій морській економічній зоні України, повідомляє Міністерство інфраструктури.
«У ситуації грубого порушення Російською Федерацією норм міжнародного права, наше завдання — попереджати ризики, захищати критичну інфраструктуру, а також забезпечувати повноцінне виконання наших торговельних зобов’язань. Ми робимо наразі все, щоб не допустити будь-які спроби блокування української логістики, зокрема морем чи небом», — заявив міністр інфраструктури Олександр Кубраков.
Торговим судам, з міркувань безпеки, на підходах до морських портів Одеської затоки рекомендовано використовувати морський коридор у районі Дністровської банки між західним кордоном району навчань РФ та південно-східним краєм Дністровської банки. У цьому районі, згідно з промірами, зробленими у 2017 році, глибини становлять від 15 до 22 метрів.
При цьому судам рекомендовано дотримуватись ізобатів глибин 20 метрів, зазначених на діючих навігаційних картах.
«Результати гідрографічних робіт будуть негайно оголошені в прибережних попередженнях, а також опубліковані в Повідомленнях мореплавцям у вигляді коректурного файлу для паперових та електронних навігаційних карт», - додали в Мінінфраструктури.