В Австралії пошили костюм з вусів, щоб привернути увагу до проблем чоловічого здоров'я

Читать на русском

Костюм має сприяти поінформованості про чоловічі проблеми у світі

Читать на русском
В Австралії пошили костюм з вусів, щоб привернути увагу до проблем чоловічого здоров'я

Костюм має сприяти поінформованості про чоловічі проблеми у світі

Піджак та брюки викроїли з людського волосся, щоб більше чоловіків наважувались говорити про своє здоров'я і не соромились пройти профілактичне обстеження на рак яєчок. Матеріал для вбрання постачала мережа австралійських перукарень. 

Про це повідомляє Інформатор з посиланням на сайт чоловічого бренду POLITIX. 

Так, ми зробили костюм з вусів. Красиво, чи не так? Цей майстерно скроєний костюм двійка виготовлений з найкращого австралійського волосся "Mo-Hair". 80% волосся з обличчя — 100% шедевр.” — пишуть на сайті бренду.

В Австралії пошили костюм з вусів, щоб привернути увагу до проблем чоловічого здоров'я 1

В Австралії пошили костюм з вусів, щоб привернути увагу до проблем чоловічого здоров'я 2

В Австралії пошили костюм з вусів, щоб привернути увагу до проблем чоловічого здоров'я 3

Над створенням вбрання працювала художниця Памела Кліман-Пассі з Мельбурна. Це вона створила полотно з борід та вусів на тонкій підкладці. Для неї цей костюм — це в певному розумінні, особиста місія. Від раку помер чоловік художниці:

"Мій покійний чоловік Пассі Джо помер від раку передміхурової залози та колоректального раку у 2016 році. Він любив яскравий одяг і часто відрощував вражаючі вуса. Тканина для цього костюма була зроблена з вусів багатьох чоловіків, але я зробила це для нього. Я хочу, щоб цей костюм кидав виклик, інтригував, розважав і починав складні розмови. Тож, Mo Bros, перевіряйтеся. Говоріть відкрито. І, будь ласка, прислухайтеся до свого тіла", — сказала Памела Кліман-Пассі.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений POLITIX Men's Fashion (@politixmenswear)

Контекст: В усьому світі у листопаді відзначають "вусопад" або "movember" (moustaches+november). Акція несе символічний меседж: дбати про своє здоров'я — це по-чоловічому. Ініціатива Movember має на меті сприяти обстеженням і виявлення раку на ранній стадії, щоб якомога раніше забезпечити діагностику та ефективне лікування. Творці кампанії називають своїх учасників «Братами Мо» (Mo Bros).

До проєкту бренду долучились актори, музиканти та інші відомі чоловіки Австралії, щоб показати приклад чоловікам в усьому світі. 

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений POLITIX Men's Fashion (@politixmenswear)

Нагадуємо, в Україні відшивають колекцію босоніжок зі шкіри кактуса

Крім того, Converse представив взуття, яке міняє колір залежно від освітлення.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live.Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.