Якщо споживач житлово-комунальних послуг виявить помилку в розрахунках або має сумніви щодо правильності нарахувань, він може звернутися до Держпродспоживслужби
З початком опалювального сезону громадянам особливо важливо ретельно перевіряти отримані рахунки за житлово-комунальні послуги. З квітня цього року Держпродспоживслужба відновила позапланові перевірки за ціноутворенням на ринку надання житлово-комунальних послуг. Як вони проходять, та куди скаржитись у випадку порушення ваших прав, 27 листопада повідомляє Урядовий портал.
“За цей період проведено 203 перевірки. Застосовано адміністративно-господарських санкцій на суму 3,18 млн грн. Завдяки проведеній роботі вдалося уникнути обрахування громадян на суму понад 1,3 млн грн”, - зазначив заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
До відповідальності притягнуто 124 посадових особи, на яких накладено штрафних санкцій на суму понад 236 тис. грн. Складено 94 приписи, спрямовані на усунення порушень та приведення тарифів у відповідність до законодавства. Загалом завдяки роботі Держпродспоживслужби до державного бюджету надійшло 3,4 млн грн, а споживачам буде відшкодовано понад 1,6 млн грн за неправомірно застосовані тарифи.
Якщо споживач житлово-комунальних послуг виявить помилку в розрахунках або має сумніви щодо правильності нарахувань, він може звернутися до Держпродспоживслужби:
“Держпродспоживслужба активно співпрацює з місцевими органами влади, щоб запобігти завищенню тарифів. Ми прагнемо забезпечити прозорість розрахунків, адже це гарантує фінансову безпеку споживачів та стабільність ринку”, - підкреслив Андрій Крейтор.
У разі якщо для отримання пільг на оплату житлово-комунальних послуг ветеран війни (член його сім’ї) звертається до органів Пенсійного фонду України у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2023 № 1395 “Про реалізацію експериментального проекту з удосконалення порядку взяття на облік ветеранів війни та надання їм пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу”, зокрема через вебпортал електронних послуг Фонду, рекомендуємо долучати будь-який документ з інформацією про характеристику житлового приміщення / будинку за адресою отримання пільг, а саме інформацію про:
Зазначена інформація потрібна для проведення коректного розрахунку розміру пільги. Документом, що підтверджує інформацію, може бути, зокрема, квитанція про сплату за житлову послугу та за використання теплової енергії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.