Уряд підтримав запуск сервісу Дія.Офіс для держслужбовців: як він працює
В Україні цифровізують роботу держслужбовців
В Україні цифровізують роботу держслужбовців
Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка дає змогу запустити сервіс Дія.Офіс для посадовців. Що тепер чиновники можуть робити через сервіс?
В Уряді повідомили, що для реалізації проєкту Дія.Офіс не виділятимуть додаткові бюджетні кошти.
Після запуску сервісу працівники органів виконавчої влади та Секретаріату Кабміну зможуть у Дії:
- мати електронне посвідчення держслужбовця
- проводити опитування та користуватися сервісами, які підвищать ефективність комунікації
- авторизуватися на корпоративних ресурсах за допомогою Дія.Підпису, що підвищить безпеку доступу до важливих документів чи файлів
- переглядати інформацію про структуру держорганів та відповідальних за напрями
Також в Уряді повідомили, що планують запустити функціонал для громадян, де кожен українець зможе переглянути успіхи держслужбовців та запропонувати зміни.
У Дії можна отримати англомовну версію документів
Застосунок "Дія" анонсував нове оновлення. Відтепер там є можливість отримати англомовну версію деяких документів. Йдеться про закордонний паспорт, посвідчення водія та техпаспорт.
Про це повідомляє пресцентр "Дії" у Телеграм-каналі. Вони ще раз наголосили, що тепер не треба йти до спеціалістів за необхідними документами.
Для цього треба:
- зайти у застосунок;
- знайти документ, який треба перекласти;
- натиснути на три крапки в правому нижньому кутку документа;
- обрати "Перекласти англійською".
"Права та техпаспорт мають міжнародне кодування, яке використовують у ЄС, США та Канаді", - додали у "Дії".
Сервіс реалізується Мінцифрою спільно з МВС, ДМС, Головним сервісним центром МВС та держпідприємством "Інфотех".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.