“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Дільниця дозволить перевозити додатково від 4 до 10 млн тонн вантажів на рік
Укрзалізниця почала перевозити вантажі між Україною та Молдовою відновленою дільницею Березине — Басарабяска. Тут відкритий третій прикордонний перехід між країнами: Серпневе-1-Басарабяска. Укрзалізниця вже прийняла перші заявки на перевезення вантажів через вказаний перехід, зокрема, на перевезення 8 вагонів з будівельними вантажами та 6 вагонів зі шлаками. Про це Інформатору стало відомо з повідомлення Укрзалізниці.
«Наразі це найкоротший маршрут до портів Рені, Галац, Джурджулешти, завдяки якому Укрзалізниця зможе збільшити обсяги експортних і транзитних перевезень. За нашими підрахунками, дільниця дозволить перевозити додатково від 4 до 10 млн тонн вантажів на рік. Запрошуємо бізнес активно використовувати цей новий альтернативний маршрут», — член правління АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.
Крім того, новий маршрут дозволить пришвидшити та здешевити транспортування вантажів до України з портів Рені, Галац, Джурджулешти й у зворотному напрямку.
«Термін доставки експортних вантажів до портів Молдови та Румунії, а також українського Рені, за нашими підрахунками, скоротиться на 4-6 діб. При цьому вартість транспортування експортних вантажів зменшиться на 10-35 доларів на 1 тонні залежно від вантажу та маршруту. А, наприклад, економія при транспортуванні імпортного пального та нафтопродуктів до України з вищезазначених портів становитиме 18-44 доларів на 1 тонні», — зауважив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов.
Раніше між Україною та Молдовою діяло два прикордонні залізничні переходи: Сокиряни — Окниця та Могилів-Подільский — Велчинець. Відкриття третього прикордонного переходу — Басарабяска — Серпнево-1 — стало можливим завдяки підписанню відповідного акту між Міністерством внутрішніх справ, Митною службою Республіки Молдова та Державною прикордонною й Державною митною службою України.
Укрзалізниця та залізниця Молдови домовились про розширення співпраці на найближчі 3 роки. Від початку повномасштабної війни завдяки ефективній співпраці було налагоджено між країнами експорт українського зерна та імпорт дизельного пального.
Крім того, на початку листопада 2022 року, після 24-річної перерви, відновлено рух українських пасажирських поїздів за міжнародним сполученням Київ — Кишинів.
Як раніше повідомляв Інформатор, за рік війни Укрзалізниця перевезла спеціальним санітарним потягом три тисячі поранених.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.