Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Тихий дощ” — це лірична подорож, де похмурого осіннього вечора ти можеш залишитися наодинці зі своїми думками. Здається, місто дихає ритмом цієї пісні, й навіть на перший погляд байдужі бетонні стіни вбирають у себе цю мелодію. І кожен стає свідком цієї магії й частиною осінньої симфонії — меланхолійної, але водночас сповненої тихої надії на новий світанок.
Компанія не отримує той дохід, що їй потрібен на покриття витрат на обслуговування поїздів
Як виявилося, головна компанія з перевезення залізничним транспортом в Україні є «глибоко збитковою», і зараз продаж квитків на поїзди покриває тільки 35% її витрат. З березня 2021 вона має намір збільшувати вартість своїх посадкових талонів щомісяця на 2%.
Про це Інформатор дізнався з інтерв'ю директора Центру транспортних стратегій Сергія Вовка для «Громадського» .
Згідно фінансовим планом «Укрзалізниці» на 2021 рік, вона планує збільшити прибуток з пасажирських перевезень на 43% і отримати з цього додаткові 558 млн гривень. Однак, директор консалтингового центру у сфері транспортних перевезень вважає, що так підприємство зовсім втратить пасажирів.
«Підвищення цін на квитки виправдане з економічної точки зору, але не з соціальної. Зараз в поїзді тільки у 40% пасажирів є квитки. Інші їздять «зайцем». Тому, якщо зараз підняти ціни на квитки на потяги - більшість пасажирів перестане їздити з квитками взагалі або буде використовувати літаки», - сказав Вовк.
Експерт назвав компанію наразі «глибоко збитковою» і згоден, що ситуацію потрібно змінювати. Однак, він упевнений, що підвищення тарифів не вирішить проблему компанії. Їй правильніше просити більше коштів на покриття державної частини суми від вартості пасажирських квитків. Така практика поширена в багатьох інших країнах.
Зараз «Укрзалізниця» покриває прибутком з вантажних перевезень збитки з пасажирських, але такий варіант, на думку Сергія Вовка, теж не кращий:
«Щоб підприємство вийшло в нуль, потрібно помножити ціни на квитки на три. Зараз компанія бере надприбуток з вантажних перевезень і покриває нею пасажирські перевезення. Сума дотацій становить близько 12 млрд гривень, якщо дивитися показники останнього року. Однак, це пряме перекриття аудиту в рамках однієї компанії, і виникає багато питань стосовно прозорості такого механізму».
Ми нагадуємо, що збільшення цін на пасажирські перевезення - поки що тільки намір «Укрзалізниці». Остаточне рішення прийме Кабінет міністрів.
Раніше ми писали, що «Укрзалізниця» запускає новий поїзд Київ - Авдіївка .
Крім того, «Укрзалізниця» відновлює курсування поїзда Київ - Рахів .