Прибутковими є напрямки між великими містами, зокрема Київ — Дніпро, а також частина рейсів Київ — Львів, Київ — Харків і Київ — Одеса, а туристичні маршрути в гори - збиткові
Укрзалізниця представила внутрішню аналітику пасажирських перевезень, згідно з якою 56 із 98 регулярних маршрутів по Україні є збитковими. Про це 11 листопада повідомляє Rail.insider.

У компанії маршрути поділили на чотири групи за рівнем рентабельності:
Збитковість пасажирських перевезень залізницею зумовлена комплексом причин, серед яких:
Так, збитковими є навіть популярні “гірські напрямки”. Як пояснили в Укрзалізниці, перевезення у Карпатах здійснюються дизельною тягою на складних ділянках, де відсутній значний вантажний потік (окрім роботи Івано-Франківського цементного заводу). Фактично компанія утримує всю гірську інфраструктуру винятково заради пасажирських перевезень. Без цього соціального зобов’язання багато сезонних маршрутів (зокрема до Яремче та Ясіня) мали б бути закриті, а інфраструктура — демонтована.
Ще складніша ситуація з приміськими перевезеннями — вони покривають менше ніж 10% витрат. Через дефіцит ресурсів Укрзалізниця у найгіршому сценарії може бути змушена скасувати 501 приміський рейс.
Як повідомляв Інформатор, в Укрзалізниці розповіли, що пілотний запуск програми "УЗ-3000" відбудеться у грудні, з прифронтових територій. І запрацює у два етапи. У мобільному застосунку «Укрзалізниці» вже з’явився калькулятор кілометрів, який підраховує відстані попередніх подорожей пасажира. Саме за них нараховуватимуться бонусні кілометри, які можна буде використати замість грошей. В додатку Укрзалізниці з’явиться спеціальний фільтр, який дозволить побачити окремі рейси, що доступні для оплати кілометрами.