Укрзалізниця у партнерстві з Mastercard адаптувала застосунок для людей з порушеннями зору
В Укрзалізниці повідомили, що адаптували застосунок для людей з порушеннями зору. Відтепер з усіма елементами інтерфейсу застосунку можна взаємодіяти за допомогою голосового керування та озвучення. Оновлення дозволить людям з порушеннями зору купувати квитки на поїзд, не виходячи з дому та без сторонньої допомоги.
Укрзалізниця у партнерстві з Mastercard адаптувала застосунок для людей з порушеннями зору. Відтепер з усіма елементами інтерфейсу застосунку можна взаємодіяти за допомогою голосового керування та озвучення VoiceOver (iOS) та TalkBack (Android). Для цього всі кнопки, перемикачі, текстові поля та інші інтерактивні елементи були доповнені текстовими мітками, що описують їхні функції.
«Програма безбар'єрності Укрзалізниці – це однин з ключових елементів стратегії та філософії компанії. Ми системно йдемо до цього і сьогодні випустили оновлення, яке дозволить людям з порушеннями зору купувати квитки на поїзд, не виходячи з дому та без сторонньої допомоги. Дякую нашій IT-команді, пасажирникам та партнерам за розвиток застосунку», – зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.
Серед іншого в застосунку було додано озвучення функцій у процесі оплати, зокрема, озвучення купленого квитка та інформації про поїзд, на який купили квиток, суми оплати та кількості отриманих «обіймашок».
Крім базової інформації, також впроваджено озвучення динамічної інформації, наприклад, описи блоків, повідомлення про неправильне введення даних тощо. Елементи інтерфейсу застосунку відтепер мають оптимальну контрастність, а текст не втрачає чіткості та верстки при його збільшенні в налаштуваннях гаджета. Додатково було збільшено клікабельні зони в інтерактивних елементах застосунку задля легшої взаємодії з ними. Також у цьому оновленні реалізована темна тема застосунку – один із найпопулярніших запитів від пасажирів.
Усі інклюзивні елементи застосунку було запроваджено та протестовано у співпраці з компанією Access Lab (Лабораторія цифрової доступності).
Нестача залізничних квитків викликана великою кількістю пасажирів - близько 100 тисяч щодня - на тлі дефіциту вагонів. Про це повідомив керівник із пасажирських комунікацій АТ "Укрзалізниця" Олександр Шевченко.
"Цього літа залізниця везе 100 000 людей на день, і вже напевно кожен стикався з випадком, коли за бажаним квитком треба було поганятися. Так, ми даємо моніторинг, автовикуп, пересадки, хабові сполучення, обертаємо вагони двічі на добу з максимальним коефіцієнтом ефективності - але це не усуває фундаментальної проблеми. Дефіцит вагонів", - написав Шевченко.
Він пояснив, що вагони втрачають через бойові дії, ними возять евакуйованих, поранених, пріоритетні організовані групи (насамперед дітей із прифронтових зон), світову дипломатію, а також решту пасажирів. За його прогнозами, до 2028 року дефіцит вагонів стане критичним.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.