"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Клієнти чекають свої посилки по декілька тижнів
На початку жовтня клієнти Укрпошти почали масово скаржитись на затримки відправлень. Термін очікування деяких посилок досягає тижня, і весь цей час їхній статус не змінюється. На сторінці Укрпошти у Facebook — десятки питань та обурених повідомлень з цього приводу.
На всі претензії користувачів представники сервісу пояснюють, що проблема виникла через велику кількість замовлень.
"Присутні тимчасові затримки в обробці відправлень у сортувальних центрах. Колеги докладають максимум зусиль для прискорення доставки відправлень", — пишуть на сторінці Укрпошти.
Найбільше скарг надходить від користувачів із Дніпра. Згідно з повідомленнями, деякі клієнти очікують свої посилки понад два тижні — весь цей час відправлення перебувають у сортувальному центрі.
Клієнтам, які зіштовхнулись з подібною проблемою, рекомендують звертатись у контакт-центр за телефоном: 0 800 300 545.
Відстежувати посилки можна:
Це підприємство поштового зв'язку, єдиним засновником і акціонером якого є держава в особі Міністерства інфраструктури України.
Сьогодні до складу компанії входять 24 регіональні філії, Дирекція оброблення та перевезення пошти й «Автотранспошта». «Укрпошта» є однією з найбільших компаній країни (60 000 працівників) та має близько 11 000 відділень.