Укрпошта затримує доставку відправлень. Що сталося?

Укрпошта затримує доставку відправлень. Що сталося?

Читать на русском

Клієнти чекають свої посилки по декілька тижнів

Читать на русском
Укрпошта затримує доставку відправлень. Що сталося?

Клієнти чекають свої посилки по декілька тижнів

На початку жовтня клієнти Укрпошти почали масово скаржитись на затримки відправлень. Термін очікування деяких посилок досягає тижня, і весь цей час їхній статус не змінюється. На сторінці Укрпошти у Facebook — десятки питань та обурених повідомлень з цього приводу. 

На всі претензії користувачів представники сервісу пояснюють, що проблема виникла через велику кількість замовлень. 

"Присутні тимчасові затримки в обробці відправлень у сортувальних центрах. Колеги докладають максимум зусиль для прискорення доставки відправлень", — пишуть на сторінці Укрпошти. 

Відповідь Укрпошти
Відповідь Укрпошти

Найбільше скарг надходить від користувачів із Дніпра. Згідно з повідомленнями, деякі клієнти очікують свої посилки понад два тижні — весь цей час відправлення перебувають у сортувальному центрі. 

У Дніпрі проблеми з роботою сортувального центру
У Дніпрі проблеми з роботою сортувального центру

Клієнтам, які зіштовхнулись з подібною проблемою, рекомендують звертатись у контакт-центр за телефоном: 0 800 300 545.

Відстежувати посилки можна: 

Про Укрпошту

Це підприємство поштового зв'язку, єдиним засновником і акціонером якого є держава в особі Міністерства інфраструктури України.

Сьогодні до складу компанії входять 24 регіональні філії, Дирекція оброблення та перевезення пошти й «Автотранспошта». «Укрпошта» є однією з найбільших компаній країни (60 000 працівників) та має близько 11 000 відділень. 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.