У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
"Ця пісня про кохання, складнощі в стосунках, випробування, надію на краще попри всі негаразди та про силу рухатись далі. Глибокі емоції, текст, дещо мрійливий приспів створюють відчуття віри у світле майбутнє, де щастя можливе. P.S. Не переймайтесь, пишу пісні не тільки про історії зі свого життя, а й із життя інших людей, або ж вигадую ситуації. І ця пісня саме такого сюжету".
Клієнти чекають свої посилки по декілька тижнів
На початку жовтня клієнти Укрпошти почали масово скаржитись на затримки відправлень. Термін очікування деяких посилок досягає тижня, і весь цей час їхній статус не змінюється. На сторінці Укрпошти у Facebook — десятки питань та обурених повідомлень з цього приводу.
На всі претензії користувачів представники сервісу пояснюють, що проблема виникла через велику кількість замовлень.
"Присутні тимчасові затримки в обробці відправлень у сортувальних центрах. Колеги докладають максимум зусиль для прискорення доставки відправлень", — пишуть на сторінці Укрпошти.
Найбільше скарг надходить від користувачів із Дніпра. Згідно з повідомленнями, деякі клієнти очікують свої посилки понад два тижні — весь цей час відправлення перебувають у сортувальному центрі.
Клієнтам, які зіштовхнулись з подібною проблемою, рекомендують звертатись у контакт-центр за телефоном: 0 800 300 545.
Відстежувати посилки можна:
Це підприємство поштового зв'язку, єдиним засновником і акціонером якого є держава в особі Міністерства інфраструктури України.
Сьогодні до складу компанії входять 24 регіональні філії, Дирекція оброблення та перевезення пошти й «Автотранспошта». «Укрпошта» є однією з найбільших компаній країни (60 000 працівників) та має близько 11 000 відділень.