Взяти участь в семінарі можна в онлайн чи офлайн форматі
                                    13 листопада в Києві відбудеться «Навчальний практикум для діючих продавців на Amazon та Shopify 2.0», організований Укрпоштою спільно з Payoneer. Захід покликаний допомогти українським підприємцям розвивати міжнародні продажі, посилювати присутність брендів на глобальних онлайн-майданчиках та ефективніше працювати з іноземними клієнтами. Про це повідомляє Укрпошта.
Сьогодні на світових маркетплейсах – Amazon, Etsy, eBay та інших – працюють близько 70 000 українських магазинів. Вироби українських майстрів можна придбати у понад сотні країн світу – від традиційних вишиванок до високоякісних дизайнерських виробів, що поєднують сучасний стиль і українську автентичність. Такий інтерес до продукції Made in Ukraine свідчить про зростання конкурентоспроможності вітчизняного малого бізнесу на глобальному рівні. Щоб підтримати цей розвиток і дати підприємцям нові інструменти для масштабування, Укрпошта та Payoneer проведуть практичний інтенсив, присвячений експорту через провідні e-commerce платформи.
Шість годин занять побудовані виключно на реальних кейсах та історіях успіху українських експортерів. Навчання спрямоване на тих, хто хоче розвинути бренд за кордоном.
Ключові навички, які отримають учасники:
Серед спікерів:
Зареєструватися та ознайомитися з детальною програмою можна за посиланням. Минулий захід переглянули 13 000 експортерів. Інтенсив доступний на YouTube.
Payoneer – це глобальна фінтех-компанія, що вже 10 років надає малому та середньому бізнесу в усьому світі можливості для здійснення платежів, ведення бізнесу та глобального зростання. Місія Payoneer – надати бізнесам у будь-якій точці світу можливість досягати успіху у цифровій глобальній економіці. Для цього була створена глобальна фінансова інфраструктура, яка усуває бар’єри та спрощує транскордонну торгівлю.