"Ми готові до будь-якого формату діалогу, але є умова - повне й безумовне припинення вогню."
Трек «Боляче» — про ті стосунки, які давно мали б залишитися в минулому, але вперто не йдуть із голови. Про людей, які вже ніби відпустили, але ловлять себе на думці, що досі болить. Для тих, хто сміється на зустрічах, але подумки все одно шукає її очі. Хто робить вигляд, що забув, — але пам’ятає.
Повна автоматизація всіх процесів та мінімізація людського фактору залишається для нас головним пріоритетом в реформуванні Укртрансбезпеки
Міністерство інфраструктури України оприлюднило для обговорення проект наказу «Про внесення зміни до Правил надання послуг у морських портах України».Згідно з ним, стивідорні компанії повинні повідомляти «Укртрансбезпеці» про результати зважування вантажівок в портах. Це дозволить вберегти українські дороги від розбиття перевантаженими фурами, особливо на під'їзді до портів і створити рівні умови для всіх учасників ринку.
Про це повідомило Міністерство інфраструктури України,- передає Інформатор .
«Повна автоматизація всіх процесів і мінімізація людського фактору залишається для нас головним пріоритетом у реформуванні« Укртрансбезпеки». Ми продовжуємо працювати над впровадженням єдиної системи контролю зважування автотранспорту та аналізу руху Weigh Control System. Система повинна функціонувати на базі Центру обробки даних габаритно-вагового контролю «Укртрансбезпеки», і ми хочемо приєднати до цієї системи і приватних стивідорів, адже це дозволить захистити наші дороги від руйнування вантажівками, особливо на під'їзді до портів і створити рівні умови для всіх учасників ринку . Щоб все стивідори працювали чесно і не пускали перевантаження», - пояснив глава міністерства.
Згідно з оприлюдненим проектом наказу, якщо при завантаженні фур в портах для вивезення вантажу за його межі портовий оператор / оператор терміналу надає послуги із зважування і здійснює визначення вагових параметрів, то він зобов'язаний інформувати «Укртрансбезпеку» в режимі реального часу про вагові параметри такого транспортного засобу, його марку і номерний знак, а також причіп при наявності.
Проект наказу вже враховує пропозиції Асоціації стивідорних компаній Одеського морського порту, Асоціації контейнерних ліній України і Європейської Бізнес-Асоціації.
Всі бажаючі можуть долучитися до обговорення та надати свої пропозиції в письмовому вигляді до 3 грудня включно.
Раніше Інформатор писав, що в Україні набрали чинності нові стандарти дорожньої інфраструктури:що зміниться для водіїв.