Пілот тактичної авіації Андрій поділився своїми думками щодо різниці між радянськими Су-27 та західними F-16, наголошуючи на перевагах кожного літака для виконання різних бойових завдань
Пілот тактичної авіації України Андрій, який виконує бойові завдання на Су-27, поділився своїми думками щодо модернізації радянських винищувачів. Зокрема, він розповів про постійне вдосконалення радянських винищувачів Су-27 та їхню адаптацію до західного озброєння. Але при цьому він порівняв винищувачі, наголошуючи на перевагах кожного літака і попередив, що після війни треба буде зважити витрати на доцільність модернізації Су-27.
Про це він розповів в інтерв'ю для Армія TV. Андрій зазначив, що літак Су-27, який використовують українські пілоти, постійно вдосконалюється. Інженери доставляють на літаки нові комплектуючі, допилюють і "придумують щось нове", щоб адаптувати машини під сучасні потреби.
"Ми спокійно працюємо із західним озброєнням – ми теж його туди певним чином приєднали. Ресурс, експлуатація, може ще літати й літати. Звісно, що після війни треба думати, чи є сенс в експлуатації цього літака. Оскільки ресурс вже виходить. Чи є сенс його модернізувати, витрачати гроші, щоб довести його до аналогічного стану тих же F-16, Gripen тощо?", - задається питаннями Андрій.
Він порівняв Су-27 із західними F-16. Хоча Андрій особисто не літав на F-16, він багато обговорював ці літаки з колегами.
"Це дві кардинально різні машини. Для певних задач Су-27 підходить ідеально. Я б на ньому літав ще довго, якби на нього приціл поставити. Ті відчуття, які ти отримуєш від самого польоту – не від бойового завдання, а саме від польоту – Су-27 ідеальний. Але отой кайф, який ти отримуєш від F-16, коли ти захоплюєш ціль на тих дистанціях, які ти навіть подумати не міг, що таке можливо. Це геть інший кайф", - підкреслив він.
Нещодавно стало відомо, що Данія припинить підготовку українських пілотів на F-16 наприкінці року через переозброєння на F-35. При цьому Данія готується відправити в Україну F-16 вже найближчим часом.
Тим часом Kyiv Post повідомив, що президент Байден таємно затримує навчання українських пілотів на західних F-16. Західні чиновники й досі не можуть дійти до конкретики у питаннях навчання українських пілотів. Можливо, Україні доведеться почекати ще рік без багатоцільових винищувачів F-16, ділиться неочікуваними прогнозами The Washington Post з посиланням на високопоставлених українських урядовців та військових чиновників.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.