«За моєю оцінкою, я не думаю, що ми досягнемо тут прориву, доки президент [ред. - Трамп] і президент Путін не будуть взаємодіяти безпосередньо з цього питання.»
Трек «Боляче» — про ті стосунки, які давно мали б залишитися в минулому, але вперто не йдуть із голови. Про людей, які вже ніби відпустили, але ловлять себе на думці, що досі болить. Для тих, хто сміється на зустрічах, але подумки все одно шукає її очі. Хто робить вигляд, що забув, — але пам’ятає.
Закономірно зростає попит на товари категорії «здоров'я», а от попит на онлайн-доставку продуктів потроху спадає
Інтерес до побутової хімії в українців став зростати з приходом пандемії - в березні 2020 року. Навесні 2021 року також ще відзначається приріст зацікавлених у чистоті й затишку в домі споживачів - на 9%.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Мінфін .
Під час локдауну також зріс інтерес до категорії «Краса та здоров'я». За місяць стало на 100% більше. Зацікавлених в продуктах онлайн вже менше.
Минулого року у фаворити вийшли індивідуальні засоби пересування. Кількість зацікавлених у придбанні велосипеда за березень 2020 го зросла на 70%, а бажаючих придбати собі мотоцикл стало більше на 33%.
У 2021 році можна спостерігати схожі настрої - + 55% покупців прибуло у категорії «Вело», та + 22% - в «Мото».
Раніше Інформатор повідомляв, що в Україні зріс попит на старі автомобілі.