Українці змінили споживчі переваги: в авангарді побутова хімія та велосипеди
Закономірно зростає попит на товари категорії «здоров'я», а от попит на онлайн-доставку продуктів потроху спадає
Закономірно зростає попит на товари категорії «здоров'я», а от попит на онлайн-доставку продуктів потроху спадає
Інтерес до побутової хімії в українців став зростати з приходом пандемії - в березні 2020 року. Навесні 2021 року також ще відзначається приріст зацікавлених у чистоті й затишку в домі споживачів - на 9%.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Мінфін .
Під час локдауну також зріс інтерес до категорії «Краса та здоров'я». За місяць стало на 100% більше. Зацікавлених в продуктах онлайн вже менше.
Минулого року у фаворити вийшли індивідуальні засоби пересування. Кількість зацікавлених у придбанні велосипеда за березень 2020 го зросла на 70%, а бажаючих придбати собі мотоцикл стало більше на 33%.
У 2021 році можна спостерігати схожі настрої - + 55% покупців прибуло у категорії «Вело», та + 22% - в «Мото».
Раніше Інформатор повідомляв, що в Україні зріс попит на старі автомобілі.
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.