Справжнє кохання - це наче квітка яка буде рости і квітнути якщо її любити, доглядати і турбуватися про неї, тоді вона завжди буде живою і прекрасною.. Як би важко не було, щоб не було, кохання якщо воно справжнє, переживе будь що!
На колекторів українці поскаржилися у 66% випадків скарг
За третій квартал цього року до Національного банку України надійшло 29 тисяч звернень від українців. Більшість із них скаржиться на колекторів.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на прес-службу НБУ
«Національний банк України у III кварталі 2021 року отримав та опрацював близько 29 тисяч звернень споживачів фінансових послуг. З них 11 344 – письмові звернення та 17 462 – дзвінки до контакт-центру», — йдеться у повідомленні.
Найбільше звернень споживачів стосуються роботи небанківських фінансових установ: колекторів та страховиків. Це 8 716 письмових звернень та 5 755 дзвінків до контакт-центру.
"Одна з головних причин зростання кількості звернень - новий закон про врегулювання колекторської діяльності", - повідомляють в НБУ.
Йдеться про Закон України № 1349-IX від 19 березня 2021 року «Про внесення змін до деяких законів України щодо захисту споживачів при врегулюванні протермінованої заборгованості».
Документ набув чинності з 14 липня 2021 року. Він чітко окреслив права споживачів фінансових послуг та заборони на роботу колекторів.
Крім того, споживачі ринку фінпослуг скаржилися на факти шахрайства з використанням втрачених документів, проблемні питання зі страховими компаніями, випадки шахрайства з банківськими рахунками та нав'язуванням додаткових послуг.
Раніше інформатор повідомляв, що в Україні реєстр колекторів поповнили ще 14 компаній.
Також ми писали, що в Україні колектори загрожували людям розправою та публікацією у соцмережах фейкових порно-фото.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live . Підписатися на канал у Viber можна тут .