Ця пісня про сповідь часу, що вимірюється не годинами, а тягарем розлуки й випробувань. Головна героїня пригадує моменти любові та гіркоту розриву, а її історія стає метафорою колективної травми приниження, яка накопичувалася протягом усього життя, сповненого засуджень і приписів.
Загалом проголосували понад півмільйона українців
Українці обрали нову військову марку «Укрпошти». Голосування проходило в «Дії» та на сайті пошти.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на пресслужбу Міністерства цифрової трансформації.
Так, за третю військову марку країни проголосували понад півмільйона українців – близько 650 тисяч голосів. З них понад 550 тисяч – у «Дії».
Серед п'яти запропонованих варіантів переміг «Доброго вечора, ми з України», за який проголосували 229 783 українці.
Незабаром відбудеться другий етап голосування – за дизайн марки. Про нього повідомлять у соцмережах «Укрпошти».
Нагадаємо, «Укрпошта» випустить марку «Русский военный корабль... Всё!».
Крім того, «Укрпошта» більше не випускатиме марки та конверти з літерами V та Z.
Також Інформатор писав, що «Укрпошта» зупинила продаж марки «Русский корабль иди…»
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.